Rozruch porannny

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 5

Jako że z sąsiadem byliśmy ograniczeni czasowo, to dziś wyjazd o nieprzyzwoicie wczesnej godzinie kiedy większość bajkstatowiczów śpi, albo co najwyżej samochodem jedzie na maraton. Z tych samych względów dystans dziś nie był jakoś powalający, zrekompensowaliśmy to sobie kilkoma dynamiczniejszymi fragmentami jazdy.
Ale tak szczerze mówiąc to lubię takie wyjazdy rano gdy na dworze jest chłodno a Słońce dopiero zaczyna przygrzewać, lubię tę świeżość powietrza i spokój niedzielnego poranka... no i zapach napalmu o poranku też :)

| 18:36 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Po pierwsze nie spałem.
Po drugie wrzucam średnie z zasadniczej jazdy bez rozgrzewki i dojazdu do chaty.
A po trzecie to zapomniałem co miałem powiedzieć. Już niedługo skończy się zapierducha w robocie i zaczną się weekendowe ustawki.
biniu
| 18:17 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Marcin piszesz, że Kani brakuje ...jego średnie mnie dołują :( boje się, że nas przeora po asfalcie :-) ale co tam !!! Kania co ty na to ?
| 17:49 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Maciej - jeszcze tylko Kani brakuje i będzie komplet do porannego pożerania dystansów :)
biniu
| 09:32 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Było super a i samopoczucie po powrocie znakomite !!!
Widać takie Giro d'' poranne służy ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa