Październik, 2014

Kategoria Wew dźwiach

Ustawka z FTI

Niedziela, 26 października 2014 · dodano: 26.10.2014 | Komentarze 3

Skorzystałem z zaproszenia i udałem się na szosową ustawkę organizowaną przez FTI i RedFitness.
Na miejscu zjawiło się kilku znajomych a jeszcze więcej dołączyło w Swarzędzu, a właściwie Zalasewie gdzie jak wiadomo znajduje się sklep FogtBikes. Kogo tam nie nie było - dawni znajomi z FTI , paru Stravowców, ludzie w koszulkach FogtBikes - niektórych to nawet znałem ;). Trasa wiodła przez Tulce, Kórnik-Bnin, Zaniemyśl, Śrem, Manieczki, Mosinę i do Poznania. Sama jazda w założeniu była tlenowa, więc jakichś specjalnych emocji nie było, i bardzo dobrze...   nikt nas nie rozjechał, nikt nie liznął koła, po prostu pojechaliśmy i dojechaliśmy. Kurcze wiecie co? W zeszłym roku o tej porze było 17 stopni :(, to była fajna jesień. Ale co tam jesień to jesień trzeba ją jakoś przebrnąć,  żeby dotrzeć do jeszcze gorszej zimy.

Jesienna melacholia... a poza tym piździ

Sobota, 25 października 2014 · dodano: 25.10.2014 | Komentarze 2

Po PK Promno - liście, liście, liście. Nawet fajnie się jeździło, choć stopy trochę marzły. Poza tym udany atak na KOMa w Górze - sam się zdziwiłem że taka dobra średnia mi wyszła.

Tour de Garage

Czwartek, 23 października 2014 · dodano: 23.10.2014 | Komentarze 0

Niestety złapało mnie jakieś choróbsko i mimo, że w tym tygodniu jestem w domu to musiałem sobie odpuścić jeżdżenie, tym bardziej że pogoda nie zachęcała specjalnie do jeżdżenia po świeżym powietrzu. Dziś luźna jazda z paroma urozmaiceniami.

Kategoria Wew dźwiach

Gogglowy WPN

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 19.10.2014 | Komentarze 2

Dawid z Mariuszem rzucili pomysł przejechania pierścienia poznańskiego. Ja jakoś nie miałem ochoty na robienie po raz kolejny tego roku tej pętli, natomiast miałem ochotę pojeździć po WPNie w którym buszowałem ostanio wiosną z Asią, Kłosiem i Sebą. Na szczęście na podobny pomysł wpadli Marek z Jackiem i się ustawiliśmy kawałek po 11 pod mostem królowej Jadwigi.
Na miejsce jechałem pociągiem, a że na dworcu w Pobiedziskach byłem na 30 minut przed odjazdem pociągu (po prostu niezbędne zakupy zrobiłem nadzwyczaj szybko) to pojechałem sobie w kierunku Pobiedzisk-Letniska. Tak gdzieś w połowie drogi myślę sobie... a może jednak pociąg się nie zatrzymuje w Letnisku... więc wróciłem z powrotem na pobiedziski dworzec, ale przynajmniej nie marzłem w oczekiwaniu na pociąg... bo z rana temperatura ledwie przekraczała 11 stopni. Słonko szybko zaczęło przygrzewać i już jadąc pociągiem odczułem że jednak za ciepło się ubrałem. Więc jak tylko dojechałem na miejsce zbiórki zrzuciłem koszulkę termiczną i zostałem tylko w bluzie i westce (no OK - miałem jeszcze na sobie długie spodnie). Po rozgrzewkowej jeździe nadwarciańskim szlakiem uznałem że i długie spodnie to za dużo. No i dopiero wtedy jak je ściągnąłem zrobiło się przyjemnie, bo pogoda dziś była taka rodem z końca sierpnia, albo początku września, a nie drugiej połowy października. Jacek poprowadził nas swoją trasą po najciekawszych rowerowo zakątkach WPNu. Większość z nich już kiedyś przejechałem, ale były i niespodzianki - np. podjazd pod wieżę Bierenbaumów.

Pod wieżą z Marcem
A potem było pomykacie nad Jarosławieckim i Dymaczewskim po kultowym czarnym szlaku.

Jadę sobie po morenowych krzywiznach WPNu
A po czarnym szlaku zatrzymaliśmy się w Dymaczewie w sklepie na lodzika (kto to widział żeby jeść lody w październiku, a nie pić ciepłą kawę)
No i pokrzepieni ruszyliśmy JPBikowymi sinusoidami i fajnymi chynchami w okolicy szpitala w Ludwikowie

Zjeżdżam sobie (jak zwykle na zdjęciu jest bardziej płasko)
I tak dotarliśmy w okolice wieży widokowej na Osowej... a tam jeszcze JP przeciągnął mnie przez trasę DH, którą zrobiłem po raz pierwszy. No i dojeżdżamy pod wieżę gdzie już czeka Asia z dziewczynami. Zosia  zabrała ze sobą rower w celu potrenowania. Więc po zrobieniu wspólnej foty zabrałem ją na Spacerową.

Śmietanka wielkopolskiego MTB ;)
Zosia sobie dzielnie poradziła - przejechała całą Spacerową bez postoju, choć chwilami widziałem że było ciężko.

Z Zosią na podjeździe

A to sama Zosia i jej zacięta mina
Potem trochę pogadalim i chłopaki pojechali w dalszą drogą, a my do samochodu. Jak już się zbieraliśmy zobaczyłem dwóch biało-czerwonych rowerzystów - to byli Dawid i Mariusz jadący swój ring - no proszę jakie spotkanie.

Spływa na nas jasność
No to i z nimi trochę pogadaliśmy, no ale dzień choć piękny i ciepły to jednak krótki, trzeba się było więc rozjechać.
I tak skończył się ten nadzwyczaj ciepły i udany dzień z rowerami w WPNie.

Spacer przed Galą

Sobota, 18 października 2014 · dodano: 19.10.2014 | Komentarze 1

Asia nauczona doświadczeniem z roku poprzedniego postanowiła nie skakać w tym roku po hopkach, ale statecznie pojeździć w terenie, efektem czego była spokojna wycieczka po naszej okolicy w celu oglądania uroków jesieni. Nawet kilka zdjęć się udało Asi zrobić, bo nie gnałem jak dzik po krzakach ale kręciłem sobie stateczne kółka.

Jesienna sceneria podkręcona przez Google+

Symbol jesieni (natomiast nie mam pojęcia co to za gatunek)
Zakończyliśmy posiadówką w "klubokawiarni" Grzeczki na pączku i kawce... (no dobra przyznam się były jeszcze klery)
A potem już do domu gdzie kobiety się odpicowały a ja założyłem marynarkę i jazda do Murowanej Gośliny gdzie Asia i Jacek odbierali zagrody za całokształt sezonu 2014 - Gratulacje!

Panie sobie przybijają piątki

Zadowolony Jacek

• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

To już jesień

Piątek, 17 października 2014 · dodano: 17.10.2014 | Komentarze 1

Dziś trochę się zmusiłem do tego żeby wsiąść na rower, a że było mokro to zdjąłem z haka Rzadką Birię która wyposażona jest w błotniki i kompletny brak dynamiki. Jak po ośmiu miesiącach jeżdżenia na szosie po szosie wsiądzie się rower trekingowy to się dopiero czuje różnicę. Ale jestem zadowolony ze swojego tryumfu woli! (bo naprawdę mi się nie chciało)

S5 dzień po

Poniedziałek, 13 października 2014 · dodano: 13.10.2014 | Komentarze 0

Lekko po wyścigu - nogi lekko zmasakrowane. Jak wracałem to koło Gołunia zadzwonił Seba więc jazda zrobiła się jeszcze luźniejsza.
Jak na 20:30 w październiku temperatura powala - 17 stopni. Szkoda że to ma się wkrótce skończyć.
Kategoria Po asfaldzie

Rozjazd

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 0

No co tam pisać - rozjazd.