Luty, 2015

Po Malcie z FogtBikes

Sobota, 28 lutego 2015 · dodano: 28.02.2015 | Komentarze 0

Przed startem w Skorzęcinie, więc bez nadmiernych ekscesów, ot tak przepalić nóżkę i sprawdzić Focusa bo nie siedziałem na nim jeszcze w tym roku.

Rolka po raz dziewiąty

Piątek, 27 lutego 2015 · dodano: 27.02.2015 | Komentarze 0

Dziewiąty raz w tym roku na rolce, żeby sobie umilić trening zrobiłem symulacje jazdy w realu - i jechałem pod muzykę, jak było wolno i ciężko to jechałem na twardo, a jak szybko i dynamicznie to do 100 obrotów na minutę. I w ten sposób minęła mi szybko godzinka. A przygrywał mi zespół muzyczny Metallica.

Na Osową

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 5

Jak co niedziela - wypad szosowy z FogtBikes Team... obciążenia rosną - dziś 6 podjazdów na nasz Olimp niedosięgły co leży kole Mosiny. A na powrocie postanowiłem dokręcić do 150, bo brakowało mi tylko 15 km - a jak przekręciłem te 150 km to mogę sobie teraz w sklepiku Stravy kupić koszulkę oooo taką:

i to w promocyjnej cenie 145 USD... no chyba poszukam sponsora.
Ale ogólnie w nogi dziś weszło, więc trudno nie być zadowolonym.

Ps. Aaa i na chwilę trafiłem na główną :)

Dojechałem dziś do Czech...

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 6

...co prawda to były Czechy koło Kłecka. No ale tytuł brzmi dobrze. Do Samych Czech (a nawet i do Kłecka) jechało się dziś przyzwoicie bo wiatr raczej pomagał. Ale jak zrobiłem nawrotkę na Zakrzewo to przestało być różowo. Postanowiłem zrobić więc sobie krótki popas w Gorzuchowie koło pomnika upamiętniającego jeden z ostatnich procesów czarownic w Polsce (cała historia jest tu).

Ptaszek we włosach zielarki
A po tym postoju zostało mi dyganie pod wiatr aż do domu. Najbardziej się zdziwiłem, że zdobyłem jakiegoś tam KOMa tegorocznego na odcinku Kiszkowo-Węgorzewo bo wlokłem się tam niemiłosiernie osiągając zatrważającą średnią 24km/h. Przyznać muszę że ostatnie 8 kilometrów to już odliczałem dosłownie w oczekiwaniu na krzyżówkę ze starą "5". Ale dotarłem tam w dobrym zdrowiu i wróciłem do domu zadowolony po części z tego że się przejechałem, a po części z tego że to już koniec :).

Ps. A że te skazane nieszczęśnice ponoć przeklęły miasto (wówczas) Kiszkowo, że przestanie być miastem za to co jego rajcy im uczynili postanowiłem umieścić przykład klątwy co prawda po rumuńsku i do tego w wykonaniu greckiego zespołu... no ale klątwa jest klątwą

Rolka na ślepo

Piątek, 20 lutego 2015 · dodano: 20.02.2015 | Komentarze 4

Na ślepo, bo próbowałem jeździć na rolce z zamkniętymi oczyma. Skończyło się niemal glebą, no ale jednak jest różnica między niemal glebą a glebą.

Aktywna regeneracja

Poniedziałek, 16 lutego 2015 · dodano: 16.02.2015 | Komentarze 1

Na rolce po wyczynach weekendowych, a przed jazdą do Warszawy.

Na Osową z FogtBikes

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 5

Kolejny dzień z wiosenną niemal pogodą należało odpowiednio wykorzystać.
Wybór na niedzielę jest u mnie dość prosty - ustawka w Zalasewie. I tak też zrobiłem tym razem - cel na najbliższe tygodnie jest jeden - Osowa Góra, a tam podjazdy. Tym razem pojechałem tam szosą i zaprawdę powiadam wam - jest różnica w porównaniu z jazdą sprzed dwóch tygodni, a do tego pogoda miodzio jak ja połowę lutego. Ludzi się zebrało ponad 10 więc jazda była dość szybka i sprawna. A do tego wiatr w stronę Mosiny był raczej sprzyjający. Sama Osowa zrobiona 4 razy. A potem powrót już głównie
pod wiatr - nie powiem troszkę mnie zmęczył. No ale co nie zabije to wzmocni, a sezon startowy coraz bliżej.

Ekipa przed startem

Słońce świeci my jedziemy - jest git.
PS. Trasy tylko kawałek bo Strava się włączyła u Fogta a u Seby w chacie ją wyłączyłem.

• Kalorie 1900kcal

Wielki wóz

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 1

W piątek żebra obite w skokach zaczęły wyraźniej odpuszczać - już nawet mogłem odkaszlnąć i się śmiać. Więc trzeba siąść na rower :). Niestety w piątek również zaprosili nas sąsiedzi na spontaniczną imprezę, a spontaniczne imprezy kończą się z reguły porannym bólem głowy, zwłaszcza jak się idzie spać o 2 w nocy. Tak więc w sobotę nadawałem się do jazdy dopiero o 12. Ale dzień był tak piękny, że nie mogłem sobie odpuścić i wsiadłem pierwszy na mojego najbardziej rączego rumaka - klacz włoskiej krwi imieniem Lorella. Oooo już pierwsze depniecie pokazało jak to cudo przyspiesza w porównaniu z moim zimowym szosowym pomykaczem niemiecką Birią. Świetne jest to uczucie mocy pod nogą, i to przyspieszanie i w ogóle było pięknie, bo słońce świeciło, wiatr wiał, ale w takich wiosennych normach. I tak sobie przejechałem trasę tytułowego wielkiego wozu (patrz mapka), właściwie bez jakichś wielkich wydarzeń, jedynie 4 jelenie mi przebiegły drogę gdzieś przed Lipkami. A tak to byłem tylko ja i mój rower, no czego chcieć więcej :).
Aaaa no i małżonka moja wybrała się pierwszy raz na rower po operacji obojczyka, ale ona jechała góralem pomaluśku więc pojechaliśmy każdy w swoją stronę gdzieś po pierwszym kilometrze.

• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

Do warsztatu po samochód

Środa, 11 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 0

Sprawdzić czy mogę jeździć na rowerze - mogę - więc już odebranym samochodem pojechałem do Red Fitness na Road to challenge.
Kategoria Do składu

CX Skoki

Niedziela, 8 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 0

Pierwszy raz i to w podwójnym sensie - pierwsze zawody A.D. 2015 i pierwsze zawody w cyklocrossie. Debiut niestety niezbyt udany, ale ja już tak mam że z reguły pierwsze zawody w sezonie wychodzą mi do dupy. No ale co tam narzekać - pojechałem i zobaczyłem jak to jest. W sumie trasa dość prosta - prawie płasko, dużo zakrętów, tylko jedno miejsce ze sztucznie ułożoną przeszkodą do skakania - to akurat dobrze bo moje umiejętności w tym zakresie są dość żenujące.
Największą trudność stanowił śnieg, który po przejechaniu kilku rund się wyślizgał i zmienił miejscami w lód. I niestety na jednej z takich pułapek mocno się wygrzmociłem, pechowo nadziewając się żebrami na kierownicę. Najgorzej że stało się to w momencie kiedy czułem, że łapie rytm i zaczynałem dochodzić rywali. Niestety wywrotka skończyła się poważnym stłuczeniem żeber, a to boli na tyle, że skutecznie odbiera chęć do walki. Zresztą nim wstałem to zbierałem się dobre 3 minuty, więc i tak było już pozamiatane. Przejechałem więc do końca już tylko spacerkiem, zatrzymując się po drodze na pogawędkę z Jurkiem Neumannem. Po prostu chodziło mi o to, żeby nie zaliczyć DNFa. Co ciekawe okazało się ze mimo wszystko nie byłem tak zupełnie ostatni :), to znaczy ostatni wśród Mastersów, ale jeszcze trzech Seniorów zostało sklasyfikowanych za mną.

Sezon 2015 rozpoczęty

Przejazd przez okolice mety

To był najbardziej stromy zjazd

Uczestnicy zmagań

Przedstawiciele GPAE Temu (kolejność na pudle się zgadza)