Dziś postanowiłem....

Poniedziałek, 30 września 2013 · dodano: 30.09.2013 | Komentarze 7

...rozpocząć roztrenowanie - zatem po pracy na totalnym luziku ruszyłem sobie na Pobiedziska - w planach zasadniczo jazda do zachodu Słońca i faktycznie podziwiałem sobie refleksy czerwonego światła na szprychach. A po drodze minąlem jakiegoś zakutanego w gruby polar rowerzystę i nawet cześć mu nie powiedziałem - a to okazało się, że Piotras - chwilka gadki ale on wolał skręcić na bardziej miękkie nawierzchnie, a ja nie miałem wyboru i pojechałem dalej czarną wstęgą na Kostrzyn, po drodze zmusiłem Sebę, żeby jednak ruszył swoje szlachetne cztery litery i wyjechał po klucze, które mu bohatersko wiozłem od Poznania i przejechał ze mną jakieś dwa kilometry, a swoją drogą też jakiś zakutany był - no co z tą wiarą - przecież to dopiero koniec września, jeszcze 6 miesięcy i już będzie wiosna :)
W końcu trochę mi się znudziła ta spokojna jazda i kawałek sobie pocisnąłem w okolicach 40km/h no i zaraz byłem w Pobiedziskach i się zrobił koniec i bomba a kto czytał ten trąba :).

| 22:13 wtorek, 1 października 2013 | linkuj Zakutany w polar :-)))) jebłem :-))))
19Piotras85
| 14:52 wtorek, 1 października 2013 | linkuj aż tak gruby ten polar nie jest ;) 12*C temperatura powietrza, w lesie ok 3*C mniej, a na asfalcie ze 3*C więcej i nie wiadomo jak się ubrać ;)
| 21:05 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Październik - miesiącem roztrenowania - a w WEOMMP (Wielkie elitarne otwarte mistrzostwa miasta Pobiedziska) jestem organizatorem więc oddaję palmę pierwszeństwa, wszak gościnność to nasza cecha narodowa. ;)
josip
| 20:55 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Marcin, nie za szybko to roztrenowanie? Przecież Mistrzostwa Pobiedziajów dopiero za 2 miechy:)
| 20:44 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Tylko nie przeginaj z tymi gaciami bo skończysz tak jak ja
| 20:29 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj ja dziś jechałem w krótkich gaciach i było całkiem si
| 20:23 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Same zmarzluchy :)
Teraz jest zajebista pogoda do jeżdżenia, hardcore zacznie się za miesiąc-półtora :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pogod