• Sprzęt wszelkie inne

II Mistrzostwa Pobiedzisk

Niedziela, 1 grudnia 2013 · dodano: 01.12.2013 | Komentarze 9

Drugie mistrzostwa Pobiedzisk zostały zorganizowane przeze mnie tylko nominalnie, bo tak naprawdę wróciłem w sobotę wieczorem z Warszawy, więc nie miałem czasu przyłożyć palca do organizacji największego eventu sportowego naszej gminy ;)
Zajęła się tym Asia - przygotowała: drewno, żarcie, puchary, a Seba zajął się oznakowaniem trasy - wielkie dzięki. W ten sposób zostałem dyrektorem :D
Zostało mi dziś rano przenieść kilka toreb i mogłem siadać na rower.
A dziś postanowiłem spróbować po raz pierwszy poważniej karbona Asi zwanego również Mondim.
Na starcie stawiło się dziś 8 odważnych - Kłosiu, JP, Krzychu, Rodman, Seba, Kania, Młodzik i ja. Poza tym pojawiło się kilka osób kibicujących - w szczególności: Jurek, Grigor i MaciejB.
Najpierw kółko zapoznawcze, które pokazało, że jest błotnie i to że wszyscy "Polacy to jedna rodzina" - która bezinteresownie zerwie Ci strzałkę, albo odwróci ją o 180 stopni.
No nic - pora na start. Na początku jakoś tak wyszło że wysforowałem się na przód choć tempa nie starałem się jakoś forsować. Po mniej więcej 2 kilometrach wyprzedza mnie Kłosiu a po hopkach podjeżdżanych w odwrotnym kierunku Krzychu - jadę mu na kole ale na zakręcie Krzychu bierze go za szeroko - ja niepotrzebnie jadą za nim wypadam lekko z trasy, wybija mnie z rytmu
i wyprzedzają mnie Rodman z JP.
Zostaję sam. I niestety czuję że ostatnie tygodnie spędzane raczej za biurkiem przy komputerze odebrały mi wytrzymałość... na połowie drugiego kółka widzę że zbliża się Seba - uciekam przed nim skutecznie do ostatniej prostej trzeciego kółka - tu Seba atakuje, a ja nie mam już z czego poprawić... liczę że może popełni jakiś błąd techniczny na ostatnim podjeździe, ale nic takiego się nie dzieje i w takiej kolejności wjeżdżamy na metę. Mistrzem Pobiedzisk A.D. 2013 i na cały rok 2014 został Mariusz Kłos, Poznań, I v-ce mistrzem Jacek Paszke, II v-ce Krzysztof Miężał wszyscy z GPAE - jesteśmy mocni ;)
Potem już tylko wręczenie pucharów, tombola (wygrałem papierowego bączka) i żarcie duuużo żarcia.
Dzięki wszystkim za przyjazd - naprawdę fajnie że przyjechaliście, a Ci co ich nie było to... niech żałują ;)
A na koniec film pt. "Jestem zmęczony"
<object height="450" width="100%"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HxK86hwTZdY"> </object>

| 11:23 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Wczoraj seba mocno dał czadu. Za rok objedzie wszystkich.
bloom
| 22:20 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj łee, a mnie tam nie było, nie widziałem zaproszenia ;P
Mam nadzieję, że następnym razem o mnie nie zapomnicie. Może moje talenty kulinarne nie są niesamowite, ale zawsze mogę upiec placek z paczki :D
Rodman
| 21:57 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj na początku wyyebałeś jak torpeda ;-) i później 3 kółka dochodziłem do siebie nie bardzo jarząc, że jesteś za nami, byłem przekonany, że Cię spektakularnie ścigamy ;-P
| 21:32 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Krzychu - no jakieś wytłumaczenie musiałem sobie znaleźć ;)
Jurek - elektryk to tylko zabawka - ale każdy kto by im dziś dysponował dziś by z pewnością wygrał :)
| 20:46 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Ten "elektryk" sprowadził Cię na manowce :-) !
Było super !!!
krzychuuu86
| 20:15 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Super zawody...a zakrety chyba ze trzy razy przestrzeliłem i straciłem sekundy...
| 20:02 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Najlepsze że nie miałem wcale takiego poczucia że mocno - a to w sumie dobry prognostyk. No jakoś pocieszyć się trzeba, hehe
| 20:00 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Ominąć takie zawody to niewybaczalny błąd :). Super było, szkoda że później odpadłeś, bo na początku szedłeś mocno.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages