• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

Przedświąteczne robienie miejsca

Wtorek, 24 grudnia 2013 · dodano: 24.12.2013 | Komentarze 5

Plaża słońce wiosna
Wesołych świąt! © Z3Waza"

Wybrałem się na przedświąteczną przebieżkę - nie, nie aura nie nie przypominała tej ze zdjęcia powyżej - tak w Polsce wygląda pierwszy dzień wiosny :)

Zrobiłem małe kółeczko moją birią po modyfikacjach - w sumie spokojnie mogłem się wybrać normalną szosą - bo wiatr osuszył asfalty, a słonko przyjemnie przygrzewało.

Biria w nowym wcieleniu
Biria w nowym wcieleniu © Z3Waza"

Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim serdecznych, radosnych i rodzinnych dni, no i pogodnych, żeby można się było karnąć rowerem ;)

I Gwiazdora co najmniej tak bogatego ja na fotce poniżej.

Napisałem list do Laponii
Napisałem list do Laponii © Z3Waza"

| 19:20 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Wesołych Świąt :-)
| 18:38 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Wesołych Świąt !
| 14:27 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Wiesz co - całkiem wygodne - ono w ogóle jest wyjątkowo miękkie w porównaniu z klasycznymi sportowymi siodłami. I pomimo niewygodnej pozycji akurat 4 litery nie wymiękają, po 3 godzinach jedynie szukałem górnego chwytu :).
| 14:22 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Taktykę przedwigilijną wszyscy obrali podobną :D
A jak się sprawuje to dziwne siodełko? Ostatnio znalazłem sklep dla triatlonistów i zauważyłem że takich siodełek jest tam sporo.

Wesołych! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awiat