Nocne testy

Czwartek, 13 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 8

Dziś po powrocie ze stolicy odebrałem szoskę od M. Fogta. Szoska dostała nową owijkę z żelowymi podkładkami, białe pancerze i stylowe czerwone końcówki linek. Poza tym przyszły dziś nowe okularki Goggle'a. Wszystko to było wystarczającym powodem do zrobienia testów. Jak postanowiłem tak zrobiłem, tym bardziej że przykład Grigora, którego spotkałem dziś tuż przed zmrokiem podziałał na mnie mobilizująco. Więc wsiadłem i pojechałem, a przy okazji Asia zrobiła mi sesję foto.

A potem ja sam zrobiłem sesję foto mojemu rowerkowi

Dzisiejsza trasa

| 22:23 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Czerwona też lepiej skręca w lewo :)
Rodman
| 19:53 piątek, 14 marca 2014 | linkuj czerwona zła nie jest ale dałbym białą ;-)
... no i obowiązkowo stożki minimum 38 mm ;-))
| 11:53 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Bo czerwona jest szybsza, a jednak mniej się wydaje niż na stożki ;)
jakub1
| 10:20 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Czerwona owija zajebiście się prezentuję......... zresztą cały bike też:)
| 10:17 piątek, 14 marca 2014 | linkuj grogor - szosa to kobieta wiec trzeba jej czasem kupić jakieś błyskotki :)
kłosiu - no w sumie prawda, ale po nocy ciężko jeździć z ciemnymi szkłami, no chyba żebym był Rayem Charlsem to wtedy byłoby mi wszystko jedno, hehe
micor - HGW - na koniec miesiąca idę na rezonans bo z RTG nic nie wynika
micor
| 08:46 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Złamanie już się zrosło?
| 08:28 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Oksy super się prezentują, ale wydaje mi się że te oprawki są stworzone pod przyciemniane szkła.
Będzie dylemat: stylówa czy dobra widoczność trasy ;).
| 22:38 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Ale kolarzówkę to masz teraz jak marzenie :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw