Zaprawdę powiadam wam, to pierwszy dzień wiosny

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 21.03.2014 | Komentarze 2

Powrót z pracy w prawdziwie wiosennej aurze. Jechałem "na długo" i żałowałem że tak właśnie a nie w krótkich gaciach, bo naprawdę był to piękny ciepły dzień. Z tej radości przedłużyłem sobie nieco powrót do domu - i do standardowej trasy terenowej z Poznania - czyli przez Gruszczyn Uzarzewo Biskupice dołożyłem jeszcze objazd PK Promno wraz z jego atrakcjami czyli hopkami i oesem mojego imienia :).
Tak przy okazji, w krzaczorach koło j. Swarzędzkiego spotkałem Rysia B. z panią - ale grzeczni byli - jeździli tylko na rowerach :)

| 20:49 piątek, 21 marca 2014 | linkuj To taka pora że nie wiadomo jak się ubrać - ja jechałem w czwartek od 16 do 18:30 tak mniej więcej. I jak Słońce zaszło to mi się zrobiło całkiem komfortowo.
| 17:53 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Ja dziś jechałem na krótko, a i tak się miejscami gotowałem :). Fajna pogoda dziś była.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj