Wyniki

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj odebrałem wyniki z rezonansu magnetycznego - okazało się że jednak mi się kość nie zrosła. Po południu poszedłem do ortopedy, który mi powiedział ze właściwie to nie warto tego śrubować bo nie wiadomo czy nie będzie gorzej, krótko mówiąc będę żył z osobną strukturą kostną. Za to podpytywany powiedział ze spoko mogę obciążać mięśnie, więc zdecydowałem, że zrobię wreszcie siłę. Jak zdecydowałem tak zrobiłem - pojechałem na pagórki pod Chwałkówkiem, cztery rundki i do domu. Fajnie wyjeżdżałem z domu po 19 i jeszcze było jasno. Ogólnie z siłą słabo, no cóż jak się opierdalało przez tyle czasu to potem tak to wygląda...
Aaaa dziś wracając z Poznania do domu spotkaliśmy Jacka G. na rowerze oczywiście.

| 15:39 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Dla nas, zarażonych cyklozą sprawa wygląda tak że musisz dużo krecić i organizm się do tego zaadaptuje :)
Beny79
| 21:35 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Jeżeli można cisnąć, to teraz ogień!
| 21:14 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj No podobno słabo będzie z yogą np. :)
Ale ponoć się obuduje pojawi się jakieś tam zabliźnienie itd.
Problem w tym, że to miejsce gdzie jest pełno mięśni i żeby się tam dostać trzeba by je pruć a po tym leżeć z 1,5 miesiąca, a i to bez gwarancji sukcesu... tak więc ogólnie odradził mi operację.
Ten kawałek to wg opisu 10mmx17mm i trudno go ponoć było by przykręcić.
| 21:02 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj To co, będziesz miał kawałek kości luzem i w niczym to nie będzie przeszkadzać?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwils