• Sprzęt wszelkie inne

Jubilat

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 12.04.2014 | Komentarze 6

Nareszcie ruszyłem mój bolid w kolorze Bianchi celeste - trip po piwo i z powrotem.
To piękna stalowa maszyna, tłumi wszelkie drgania, tym bardziej że ma zlasowane wentyle Dunlopa (ktoś pamięta takie wentylki z gumką zakładaną jak prezerwatywa) przez które nie można się przebić pompką więc ciśnienie w oponach wynosi jakieś 0,5 bara, jak pod górkę się go depnie to się czuje, że się zwija jak zaskroniec.  Białe opony, no i współczynnik kultowości ma 100%.

| 18:14 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Grogor - to jest full oryginał, kolekcjonerski :)
Jerzy - pamiętam że na takim za dużym jublacie 1 mojej ciotki pomykałem po działkach w Kiekrzu u dziadków; tamten był sztywniejszy, bo bez opcji składaka, no i wiśniowy
Kłosiu - to po prostu polski przodek fulla
Micor,Beny - oldskulowo czy nie - w necie można znaleźć filmik jak na w Krakowie dwóch gości przejechało na takich dla jaj maraton - to dopiero kozaki.
| 11:48 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Ja też pamiętam te wentyle. Rower to już klasyk i posiadanie takowego w stanie jak na zdjęciu to powód do dumy. Taki rower to fajna ozdoba :-)
jerzyp1956
| 06:18 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Kiedyś mieć taki rowerek to było marzenie,a wentylki z gumką pamiętam.
| 05:56 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Poziom tłumienia wszystkiego łącznie z siłą nóg kolarza przewyższa wszystko co udało się wypracować producentom ram karbonowych ;).
micor
| 05:19 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Oldskulowo ;)
Beny79
| 20:36 sobota, 12 kwietnia 2014 | linkuj Kozak:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kimza