Na Osową

Sobota, 16 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 6

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Pojechałem więc na najwybitniejszy szczyt naszego powiatu, na który można wspiąć się szosą. Jazda odbywała się pod znakiem wiatru wiejącego głównie z boku. Jak jeszcze doszedł do tego zacinający deszcz to w ogóle było super... myślałem że mnie zmiecie z drogi na wiadukcie za Tulcami nad S5. Na szczęście stoi tam przystanek i co najlepsze ustawiny ścianką w kierunku zachodnim, więc przeczekałem w nim tę gisówę i dalej napierałam pod ten cholerny wiatr. Na Osowej 3 podjazdy, więcej mi się nie chciało, bo czekało mnie jeszcze 50 km powrotu. Miałem nadzieję że na powrocie wiatr będzie wiał chociaż z boku w plecy. I tak było na odcinku od Mosiny do Kórnika. Tam można było bez wysiłku jechać sobie w okolicy 35km/h ale za Kórnikiem ja wyjechałem na otwarte pola to znowu wiatr wiał idealnie z boku, wyciskając ze mnie chęć do ostrzejszego pociskania. W ogóle 100 w samotności w sumie nudna jest jak flaki z olejem. Nie ma nikogo, kto by zdopingował, po prostu napieranie i tyle. No i już.
Aaaaa telefon mi padł po drodze i Strava się strawiła i dupa. I nie dowiedziałem się który byłem na podjeździe na Pożegowskiej i na Spacerowej i jak szybko wjeżdżałem od Rogalinka w kierunku Rogalina, a tak się starałem i dupa :(. I co teraz? - trzeba będzie znowu tam pojechać, cholera jasna!
Z rzeczy miłych - pobiłem swój rekord maxspeeda na Osowej, który teraz wynosi 74,05.
Ps.  A jednak Strava się jakoś odbudowała i trasa jest.
Załapałem się na 6. miejsce na podjeździe z Promna w kierunku Kostrzyna (Promno II) i całkiem nieźle poszły mi zjazdy na Osowej. I wjazd od Rogalinka do Rogalina - oooo nawet wyprzedziłem Pawła Cieślka, który pewnie na tym odcinku jadąc obcinał paznokcie, wiązał krawat i grał w węża na komórce (inaczej tego sobie wytłumaczyć nie umiem :) ).

| 20:45 niedziela, 17 sierpnia 2014 | linkuj Maciej - no i widzdzisz ja grila nie zaakoszztowałem, ale za to sobie powjeżdżałem.
JP - to i tak nieźle biorąc pod uwagę że góral ma i większe opory toczenia i mniej aero jest
| 17:39 niedziela, 17 sierpnia 2014 | linkuj Dla porównania - ja tam max rozpędziłem się do 68 km/h, zresztą na Treku :)
MaciejBrace
| 19:34 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Trzeba było zadzwonić to bym powiedział:
Piąteczek był i była seteczka do południa
Sobotka lubi luz i luzować przy grilu trzeba
Niedziela dzień Pański i setka znów wpadnie tylko z rana. :)
| 18:44 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Jurek - ja nie wiem czy to było na Spacerowej czy na Pożegowskiej - nie było czasu patrzeć na licznik :)
Beny - i tak będzie coraz częściej, ja dziś miałem sporo fuksa - bo jak zaczęło mi raz porządnie lać to po 500m trafiłem na ten przystanek, zanim jeszcze totalnie zmokłem więc był sens przeczekiwać.
| 18:37 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Na Pożegowskiej mam zawsze "hamulce" ! :-)
Gratulacje
Beny79
| 18:29 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Pogoda dzisiaj nie rozpieszczała, ja zmokłem jak kaczka.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iasta