Tor Poznań na mokro

Czwartek, 21 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 3

Dzisiaj po dłuższej przerwie wybraliśmy się na Tor Poznań. Niestety na godzinę przed wyścigiem zaczęło lać, a temperatura zrobiła się bardziej październikowa niż sierpniowa. Pierwsza próba ruszenia na rozgrzewkę była nieudana - zaraz za pierwszym zakrętem złapał mnie konkretny deszcz. Druga próba udana - woda lała się tylko od spodu. Na jednym z ostrych zakrętów omal nie zaliczyłem gleby - tylne koło zaczęło uciekać. Na szczęście było to tylne koło, ale nastawiło mnie psychicznie na raczej ostrożną jazdę. WIęc kiedy wystartowaliśmy ruszyłem spokojnie nie próbując nawet jechać w grupie, ale już na pierwszym okrążeniu uformowała się grupa z 6 osób z którymi dojechałem do mety. Grupa fajnie współpracowała i tak się treningowo dokulałem do mety. Ogólnie jestem zadowolony bo pomimo jazdy jak powiedziałem raczej treningowej średnia wyszła w okolicy 37km/h, a ja dotarłem do mety raczej niezmęczony i to mimo, że dawałem długie zmiany.

Beny79
| 17:16 piątek, 22 sierpnia 2014 | linkuj Dobrze, w sensie rozsądnie pojechałeś:)
| 06:54 piątek, 22 sierpnia 2014 | linkuj Tyle że ja najpierw zapłaciłem, a potem zaczęło padać.... szczerze to w tym deszczu chyba bym się nie zdecydował jechać, żeby nie ta opłata.
Rodman
| 05:28 piątek, 22 sierpnia 2014 | linkuj płacić za trening na którym nie wypruwa się flaków ?
jak dla mnie - bez sensu ;-) ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lugob