Michałki ze skrętem

Sobota, 20 września 2014 · dodano: 26.09.2014 | Komentarze 3

Miało być Giga a wyszło Mega, bo jadąc w peletonie przeoczyłem skręt. Co prawda niektórzy nie wierzyli bo było go ponoć widać bardzo dobrze, ale przeoczyłem. Choć po prawdzie nie żałuję bo choć do tak mniej więcej 35 km myślałem sobie jak to zajebiście się czuję to koło 40 przyszedł kryzys, który mi mówił... co tam mówił krzyczał na mnie - "po co tu jedziesz, widzisz jak ciężko", co prawda go przełamałem tak koło 45 km, ale noga już tak nie podawała i co gorsza w międzyczasie uciekł mi Duda i nie udało mi się go ponownie złapać. Ale na mecie byłem zadowolony że nie muszę jechać jeszcze dodatkowych niemal 40 km. Niestety wychodzi brak wyjeżdżenia.
Choć jak podsumowałem wyniki wyszło, że to mój najlepszy rezultat w tym roku:
W kategorii czas zmieścił się w 90% a miejsce w 25% czyli
2:23:00/2:08:44
12/48

A poza tym Michałki jak to Michałki są po to żeby spotkać się z wiaruchną i pod tym względem było nadzwyczaj udanie. Brakowało tylko Jaskółki, Drogbasa i z nowszych znajomków Zbycha. Poza tym było jeszcze kilku Fogtów z Sebą na czele w przenośni i w rzeczywistości, bo Seba zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii na Mini. Ale należy dodać że i Goggle nie zawiodło - "pudłowało" w kategoriach medycznych - Rodman i Dave, oraz kobiecych Sylwia i niezawodna Asia :)
No i dzień był piękny - jeden z najpiękniejszych dni tego września... czego chcieć więcej?