Z FogtBikes wew krzaczorach

Sobota, 11 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 3

Z ekipą spod składu zez kuftami co go wew Zalasewie Michał Fogt prowadzi. Wziąłem wiaruchnę na singiel na Kowalskim... podobało się choć drwale trochę gemyli zostawili bo krzoje porozwalali i jechać się nie dało. Ino pary razy fest depłem, bo na drugi dzień po asfaldzie miołem na Torze Poznań poginać ze wiarom na kolarskim czwartku, co był inkszy bo wypodł w niedziele.
Jak wróciłem do chaty to ślubna mnie unerwiła bo mi pedzioła że u Gogola w generalce nie jezdym piunty ino siódmy. Bo nie doczytołem rygulaminu. Ech i plazdingowy puchar poloz tam gdzie... lepij nie będe godoł gdzie :(.

| 21:13 niedziela, 12 października 2014 | linkuj Tej ślubno - Tyn listowy jest frychowny co przynosi frychowne wieści.
Josip - no na szynście jest kolejny sezon.
JoannaZygmunta
| 21:09 niedziela, 12 października 2014 | linkuj No stary! Jo jo byłam ino tym złym listowym ;)
josip
| 21:09 niedziela, 12 października 2014 | linkuj No i mosz! Serio jednak 7 miejsce? Szkoda..:(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yslze