Ustawka z FTI

Niedziela, 26 października 2014 · dodano: 26.10.2014 | Komentarze 3

Skorzystałem z zaproszenia i udałem się na szosową ustawkę organizowaną przez FTI i RedFitness.
Na miejscu zjawiło się kilku znajomych a jeszcze więcej dołączyło w Swarzędzu, a właściwie Zalasewie gdzie jak wiadomo znajduje się sklep FogtBikes. Kogo tam nie nie było - dawni znajomi z FTI , paru Stravowców, ludzie w koszulkach FogtBikes - niektórych to nawet znałem ;). Trasa wiodła przez Tulce, Kórnik-Bnin, Zaniemyśl, Śrem, Manieczki, Mosinę i do Poznania. Sama jazda w założeniu była tlenowa, więc jakichś specjalnych emocji nie było, i bardzo dobrze...   nikt nas nie rozjechał, nikt nie liznął koła, po prostu pojechaliśmy i dojechaliśmy. Kurcze wiecie co? W zeszłym roku o tej porze było 17 stopni :(, to była fajna jesień. Ale co tam jesień to jesień trzeba ją jakoś przebrnąć,  żeby dotrzeć do jeszcze gorszej zimy.

| 20:18 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Jurek - spoko byś dał radę - tempo nie było jakieś zastraszające, były dwie grupy wolniejsza i szybsza... a poza tym jada w grupie zawsze jest fajniejsza.
Kuba - no szkoda że się nie udało - a ludzi było naprawdę sporo - chyba coś koło 30.
jakub1
| 20:11 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Fajna rundka. Miałem tez być ale u mnie wszystkich świętych już dzisiaj się zaczęło i dzień w większości spędzony w aucie. Szkoda bo widzę że niezła ekipa była. Pozdrooo
jerzyp1956
| 20:04 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Ale fajna ekipa na szosach chętnie bym dołączył do tej ustawki może bym dał radę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oryna