Teamowo po Zielonce i okolicach

Sobota, 15 listopada 2014 · dodano: 15.11.2014 | Komentarze 1

Wczoraj wieczorem odpowiedziałem na filozoficzne pytanie Michała "Ktoś kręci jutro?", a do odpowiedzi dołączył się jeszcze Dawid więc było nas trzech, a Boh trojcu lubit' jak mówią Mongołowie Zachodni. Czyli akuratnie na udany trip. Zjechaliśmy się pod Dziewiczą skąd Dawid ruszył tempem zdecydowanie nietlenowym na objazd rundy - czyli od parkingu, kiler, szutrówa pod górę, zjazd za wieżą, podjazd po korzeniach, zjazd w dół do parkingu, po takiej rozgrzewce pojechaliśmy już luźniej  po Zielonce odwiedzając Potasze, Tuczno. Swoją drogą jak to jesienią miejscami drogi są rozryte przez drwali, na szczęście nie ma błota, więc poza tym, że trochę wytrząsa kości da się jechać. Potem przyszedł czas na jezioro Stęszewskie i ruszyliśmy na singiel nad Kowalskim. Droga do Kowalskiego prowadziła asfaltem, ale żeby nie było za łatwo to pod wiatr :). Singiel jest już w miarę oczyszczony po ostatniej wycince więc wzbudził zasłużony aplauz. No i to właściwie było tyle bo po dojechaniu do Uzarzewa rozjechaliśmy się - Michał z Dawidem na Poznań, a ja do Pobiedzisk pod wiatr, który dał mi trochę w kość, muszę przyznać. I tak trochę zmarznięty, trochę zmęczony, aprzede wszystkim zadowolony dotarłem do domu.