• Temperatura -5.0°C

Po PK Promno

Poniedziałek, 29 grudnia 2014 · dodano: 29.12.2014 | Komentarze 4

Po dłuższym niejeżdżeniu na 26 calach po lesie wybrałem się moim sztywniaczkiem na rekonesans okolicy. Plan pierwotny był taki, żeby machnąć parę kaemów na szosie, ale chłodny wiatr mnie dość szybko zniechęcił. Więc myk do lasu. Sama trasa - nic nadzwyczajnego, ot takie klasyki naszego parku. Natomiast, choć w sumie nie jestem jakimś czcicielem rozmiaru 29 to po przejechaniu naszych pagórków z setkami mikronierówności wybijającymi z rytmu, stwierdzam, że na takim terenie jednak 29 zdecydowanie lepiej idzie. Tym bardziej że Kross jest pozbawiony amortyzacji w ogóle. W efekcie dość szybko czułem ból dłoni od wstrząsów, ale co tam, da się jeździć. Dużo fajniej się np. zjeżdża małymi kółkami, jakoś tak ma się wrażenie że jest szybciej, a więc atrakcyjniej. Choć jeśli chodzi o dane (zimne dane ze Stravy) to jest wolniej. Ale co tam - o zabawę chodzi w końcu.

| 11:17 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj grigor - no jest jeszcze 27,5 - z wyglądu zgrabniejsze, i tak też się prowadzi. A koza to w slangu rower czasowy, bo ma takie "rogi" :) A ja choć jak napisałem zwolennikiem fanatycznym 29 nie jestem ale doceniam że jeździ się nim po prostu łatwiej. A Seba to wiesz... - czasem z nim strach jechać do lasu przez te jego orgazmy ;)
Beny79
| 18:42 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj 29er, dla mnie co jazda to orgazm:) Wiem zboczony jestem:)
| 17:07 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj grigor - to ta Twoja fura musi być praaawie mówka !?
Bo moje Tipo to pewnie równowartość specowego łańcucha . :-)
| 22:28 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Koło 29'' łapie większą powierzchnię i nierówność pokonywana jest delikatniej i to na pewno jest zaleta dużego koła. Byłem niedawno u Fogta i pytałem z ciekawości, czy dostanę jeszcze 26''....ciężko :S Więc pewnie za jakiś czas będę skazany na jak ja to mówię kozę...chociaż jest taki jeden Spec co mi się wizualnie podoba - niestety musiałbym sprzedać beemę ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw