Wyścig na trenażerze w FogtBikes

Wtorek, 27 stycznia 2015 · dodano: 27.01.2015 | Komentarze 4

Kolejne moje podejście do wyścigu Elite Race organizowane w FogtBikes i podobno w kilkunastu jeszcze sklepach. W zeszłym tygodniu skończyłem z czasem 9:40, co było zarazem niezadowalające, jak i dające nadzieję na poprawienie wyniku, bo wówczas skończyłem z poczuciem, że mogłem dać z siebie więcej. Tak więc dziś pojechałem z bojowym nastawieniem, że tym razem pocisnę w trupa. Czasu miałem sporo, bo przyjechałem prawie godzinę przed czasem, wsiadłem więc na rolkę i sobie troszkę pokręciłem - razem ponad 30 minut. W sumie przydała się ta długa rozgrzewka, pewnie dzięki niej mogłem mocniej przycisnąć.
Sama jazda - najpierw płasko i trzeba utrzymać wysokie tempo ale nie przesadzić żeby siły starczyło na podjazd, który się ciągnie niemożebnie choć to przecież tylko 3 km. Jazdę umila widok drogi na której od czasu do czasu wyprzedza nas jakiś samochód, a to piesi próbują przejść przez przejście, ale na obserwowanie tych szczegółów nie ma czasu, od czasu do czasu tylko zerkam na cyferki poniżej, które pokazują nachylenie i najważniejszy parametr - ile jeszcze zostało do mety. No ale jakoś do tej mety wreszcie dotarłem i to w czasie poprawionym o 31 sekund - a tu są wyniki.

Fotka z zeszłego tygodnia, ale w sumie w krajobrazie za wiele się nie zmieniło :)

| 21:47 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj rmk - no jest to jakiś sposób na trenażerową nudę, ponoć można ściągnąć ze strony aplikację na telefon i nagrać swoją trasę.
seba - teraz to trudno się spocić - łatwiej jednak "wew dźwiach"
jurek - jak kto woli - można przyjechać ze swoim (jak ja) można skorzystać z roweru testowego.
| 18:35 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Rower jest wspólny czy każdy na swoim ?
Beny79
| 07:45 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Nie ma to jak spocić się na dworze.
rmk
| 21:08 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Ciekawa sprawa z tą rywalizacją :) O ile wszystkich urządzeń trenażeropodobnych unikam jak ognia to z takim telewizorkiem i wgraną trasą z chęcią bym sobie pojeździł :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arato