CX Skoki

Niedziela, 8 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 0

Pierwszy raz i to w podwójnym sensie - pierwsze zawody A.D. 2015 i pierwsze zawody w cyklocrossie. Debiut niestety niezbyt udany, ale ja już tak mam że z reguły pierwsze zawody w sezonie wychodzą mi do dupy. No ale co tam narzekać - pojechałem i zobaczyłem jak to jest. W sumie trasa dość prosta - prawie płasko, dużo zakrętów, tylko jedno miejsce ze sztucznie ułożoną przeszkodą do skakania - to akurat dobrze bo moje umiejętności w tym zakresie są dość żenujące.
Największą trudność stanowił śnieg, który po przejechaniu kilku rund się wyślizgał i zmienił miejscami w lód. I niestety na jednej z takich pułapek mocno się wygrzmociłem, pechowo nadziewając się żebrami na kierownicę. Najgorzej że stało się to w momencie kiedy czułem, że łapie rytm i zaczynałem dochodzić rywali. Niestety wywrotka skończyła się poważnym stłuczeniem żeber, a to boli na tyle, że skutecznie odbiera chęć do walki. Zresztą nim wstałem to zbierałem się dobre 3 minuty, więc i tak było już pozamiatane. Przejechałem więc do końca już tylko spacerkiem, zatrzymując się po drodze na pogawędkę z Jurkiem Neumannem. Po prostu chodziło mi o to, żeby nie zaliczyć DNFa. Co ciekawe okazało się ze mimo wszystko nie byłem tak zupełnie ostatni :), to znaczy ostatni wśród Mastersów, ale jeszcze trzech Seniorów zostało sklasyfikowanych za mną.

Sezon 2015 rozpoczęty

Przejazd przez okolice mety

To był najbardziej stromy zjazd

Uczestnicy zmagań

Przedstawiciele GPAE Temu (kolejność na pudle się zgadza)