Dojechałem dziś do Czech...

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 6

...co prawda to były Czechy koło Kłecka. No ale tytuł brzmi dobrze. Do Samych Czech (a nawet i do Kłecka) jechało się dziś przyzwoicie bo wiatr raczej pomagał. Ale jak zrobiłem nawrotkę na Zakrzewo to przestało być różowo. Postanowiłem zrobić więc sobie krótki popas w Gorzuchowie koło pomnika upamiętniającego jeden z ostatnich procesów czarownic w Polsce (cała historia jest tu).

Ptaszek we włosach zielarki
A po tym postoju zostało mi dyganie pod wiatr aż do domu. Najbardziej się zdziwiłem, że zdobyłem jakiegoś tam KOMa tegorocznego na odcinku Kiszkowo-Węgorzewo bo wlokłem się tam niemiłosiernie osiągając zatrważającą średnią 24km/h. Przyznać muszę że ostatnie 8 kilometrów to już odliczałem dosłownie w oczekiwaniu na krzyżówkę ze starą "5". Ale dotarłem tam w dobrym zdrowiu i wróciłem do domu zadowolony po części z tego że się przejechałem, a po części z tego że to już koniec :).

Ps. A że te skazane nieszczęśnice ponoć przeklęły miasto (wówczas) Kiszkowo, że przestanie być miastem za to co jego rajcy im uczynili postanowiłem umieścić przykład klątwy co prawda po rumuńsku i do tego w wykonaniu greckiego zespołu... no ale klątwa jest klątwą

| 21:14 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Seba to było 2 lata temu - dokładnie 9.02.13.
Pamiętam że zrobiliśmy koło figury dłuższy popas i że miałeś herbatę z miodem :)
Beny79
| 19:39 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Pamiętam jak razem tam kiedyś byliśmy, jakieś 3 lata temu. I pamiętam jak zdychałem za tobą:)
| 18:09 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Wiesz ... u nas ostatnio było kino w remoncie ... :)
| 17:52 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Oj Jurek, Jurek - polecam w związku z tym film "Dracula" Coppoli - tamtejsze wiedźmy są nie tylko niebrzydkie ale i niecnotliwe :)
| 17:47 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj A ja myślałem że czarownice są stare,brzydkie i pomarszczone .
A tu Czarownica ze specjalizacją zielarz/ogrodnik ! "Laska" jak się patrzy ! :-)
JoannaZygmunta
| 17:37 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Bo do czarownic wiatr zawsze zawieje a z powrotem nie chce puścić ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa widzi