• Kalorie 2089kcal

Gogol Stęszew - superkompensacji nie było

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 27.08.2015 | Komentarze 0

Tydzień po Bike Adventure wybrałem się na kolejną edycję Gogola tym razem w Stęszewie - trasa bliźniacza z tą z Mosiny - tylko kosmetyczne zmiany. Cały tydzień (z wyjątkiem soboty) odpoczywałem - aktywnie to prawda, ale nogi nie przemęczałem, byłem ciekaw jak mi pójdzie. Sam start - rewela - na stadionie taktycznie ruszam bokiem wyprzedzając wiele osób i zaczyna się jazda po szutrze, idzie dobrze trzymam się w okolicy Dawida, noga podaje. Aż tu na 15 km - jeb!. Wszystko (prawie) stanęło - od tego momentu jazda to dla mnie męczarnia - wlokę się niemiłosiernie, wyprzedzają mnie wszyscy. Jedyny pozytyw to wjazd na Janosika bez większego problemu. Ale już np. podjazd na Pożegowskiej robię chyba najwolniej w życiu... no albo przynajmniej w ostatnich 3 latach :). W efekcie między pierwszym międzyczasem a metą spadam o 34 pozycje!!!!! Wyścig do zapomnienia... albo do wyciągnięcia wniosków - bo porażki przecież mają uczyć no nie?