Kolarski czwartek w środę - najszybsze 40km w życiu

Środa, 16 września 2015 · dodano: 16.09.2015 | Komentarze 8

Już rozgrzewka zapowiadała, że będzie szybko - słaby wiatr i ciepła a nie gorąca aura są zawsze dobre do ścigania.
Nasz eka spod znaku Fogt Bikes stawiła się w imponującej liczbie 13 osób. Ustaliliśmy co i jak i na start. Sam start słaby w moim wykonaniu - pedał się obrócił i chwilę trwało nim go wpiąłem, ale potem już tylko ostra jazda. Trochę nerwówki na zakrętach i po każdym ogień i naprzód, gdzieś na 3 okrążeniu zerkam na licznik - średnia 46,7 oooo jest nieźle. A nogi jakoś idą. Niestety popełniam kilka technicznych błędów wchodząc w zakręty na zbyt twardym przełożeniu i kiedy ktoś z przodu mnie zwolni muszę włożyć sporo energii w ponowne rozpędzenie roweru, w efekcie łapię lekkiego kryzysa gdzieś pod koniec 8 kółka, ale zbieram się w sobie i dociągam do zasadniczej grupy. Niestety na finiszowanie na 10 już nie mam sił i spokojnie dojeżdżam do mety. Ogólnie było super - tak szybko jeszcze nie jechałem tak długo, ale jednak lekki niedosyt zostaje, bo czuję, że mogło być ciut lepiej.

Namawiamy się

Przed startem

Eka na mecie

rmk
| 08:00 piątek, 25 września 2015 | linkuj Marcin ja to wiem, napisałem to dla podkreślenia mojego podziwu dla Ciebie :)) Swoją drogą - macie bardzo ładne stroje teamowe :)
| 18:57 czwartek, 24 września 2015 | linkuj Maciej - dzięki :)
rmk - no ale Tony musiał zapylać sam, a ja jechałem spokojnie schowany za plecami innych, a to robi różnicę, dla przykładu wczoraj na treningu mieliśmy średnią tylko 37, a koledze który ma pomiar mocy wyszła średnia moc o 40W wyższa niż na Torze - a 40W więcej wyciosać z nogi to robi różnicę.
rmk
| 18:40 czwartek, 24 września 2015 | linkuj Tony Martin miał prawie taką samą średnią wczoraj na Mistrzostwach Świata ;))) Nogi mnie bolą jak to czytam :)
MaciejBrace
| 17:30 czwartek, 17 września 2015 | linkuj Ładnie jechaliście.
| 10:16 czwartek, 17 września 2015 | linkuj Trasa jest krótka - runda to 4km a GPS upraszcza, stąd te uproszczenia.
| 10:01 czwartek, 17 września 2015 | linkuj a to niby czemu?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz