XIV Memoriał im. M. Kegela w Swarzędzu

Niedziela, 20 marca 2016 · dodano: 25.03.2016 | Komentarze 0

Fajna mała imprezka organizowania rokrocznie przez seniorów poznańskiego kolarstwa przede wszystkim w osobie Tadeusza Kubiaka. Stawił się w roli konferansjera redaktor Piotr Kurek obchodzący tego dnia urodziny. Stawił się Jarek w bojowym nastroju, i Dawid i sześciu Fogt Bikesów czyli Michał Fogt, Łukasz "Xsero" Włodarczak, Jurek Neumann, Rafał Mermela, Lipa no i ja. No i jacyś tam inni też :).
Wyścig jak wyścig - trasa szybka, ale interwałowa właściwie nie dająca odpocząć, na szczęście krótka, bo licząca 45 minut plus jedno okrążenie, Zwycięzca Radek Lonka nie zdążył mnie zdublować drugi raz, choć było blisko, i przez to musiałem jechać jeszcze jedno kółko, co oczywiście niczego nie zmieniło bo 2 miejsce w kategorii miałem w kieszeni z prostego powodu - w kategorii M4 startowało nas dwóch :D.
Ale puchar jest!

Rozgrzewka w kurtce, bo zimno

Oglądanie efektów nieustającego wyścigu zbrojeń (oksy jeszcze pod paskami)

Przed startem - przepina Jarkowi numerek, oksy już jak powinny być (za Boga nie wiem kiedy to poprawiłem), natomiast nie da się ukryć piwno-zimowego brzuszka :)

Zażarta mina na trasie

Odcinek sprinterski

Wszyscy już na mecie (nawet ja)