Seta na sto procent

Niedziela, 7 sierpnia 2016 · dodano: 07.08.2016 | Komentarze 2

Oj mocno dziś było, średnia tego nie pokazuje, bo kawałek spacerowaliśmy po peronie w Mosinie. Ale poza tym lipy nie było. Dawno tak nóg nie czułem jak dziś. Zaczęło się mocno bo z korzystnym wiatrem od Tulec, aż do Śremu, a potem pomimo zmiany wiatru na boczny wmordęwind nie było wcale słabiej. W Śremie przerwa na colę i jazda dalej na Mosinę, teraz już centralnie w pysk wiejącym wiatrem. W Mosinie trafiliśmy na remont przejazdu kolejowego i trezba był odbyć wspomniany spacerek, tudzież jazdę bo jakichś kamoldach. Z Mosiny było już blisko... a i jeszcze pouskutecznialiśmy kilka szarpnięć od Koninka do Tulec, a potem już tylko rozjazd.

Wzorowy wachlarz, fajnie widać że dość mocno wieje z prawej.

Spacerkiem po Mosinie

Mlynarz
| 09:39 sobota, 3 września 2016 | linkuj Halo BIKEstats.pl! :D

Pokażcie, że potraficie pomóc! :-)

O, jak dawno mnie tu nie było. Ale jak miło wrócić na strony serwisu, który tak uwielbiam! :-)

Dziś piszę trochę jako żebrak (ale ekskluzywny, bo żebrzę w szczytnym celu), no i występuję w roli spamera (by dotrzeć do maks. liczby osób na BS).

Proszę Cię o wsparcie pewnej rowerowej akcji!
Szczegóły na:
100 km rowerem dla serca Ignasia

W ramach zbiórki pieniążków na operację serduszka jeszcze nienarodzonego Ignasia przejeżdżam w niedzielę 4. września traskę ponad 100 km. Udział w tym wydarzeniu zadeklarowali jeszcze JPbike oraz Mors!

Jak możesz pomóc?
1. Proszę odwiedź stronę z wydarzeniem
2. Wesprzyj zbiórkę jakąkolwiek kwotą - każda złotówka ma znaczenie!
3. Podaj temat dalej
4. Zachęć swoich znajomych do wsparcia Ignasia

Zbiórka będzie prowadzona do 11. września (być może nieco zostanie przedłużona).

Już teraz pięknie Ci dziękuję!

Warto jest pomagać!

Do zobaczenia na trasie! :-)

Pozdrawiam!
Beny79
| 14:56 wtorek, 9 sierpnia 2016 | linkuj Jak zrobicie średnią 40 to będzie coś :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe