• Sprzęt Nena

Pierwszy raz na rolce

Poniedziałek, 6 marca 2017 · dodano: 06.03.2017 | Komentarze 3

Oczywiście nie ja, na rolkę pierwszy raz wsiadła Nena. Nena ma niemiecki rodowód i włoskie serce przeszczepione od mojej poprzedniej ukochanej Lorelli. Z Neną byliśmy po słowie już od pewnego czasu, a jeszcze dłużej oglądałem się za nią. No ale w końcu chirurg dr FrankenFogt dokonał odpowiednich przeszczepów i oto ożyła. I jest zmutowana piękność, o dużych bicepcach, jak enerdowska pływaczka, o typowej dla Germanów ciemnej karnacji, i chyba z charakterem. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele pięknych asfaltowych kilometrów, ale póki co aura nie pozwoliła wyprowadzić jej na spacer więc dosiadłem ją w garażu na rzeczonej rolce. A że moim nogom potrzebna była regeneracja, było to spokoje bujanie się w rytm przygrywających nam zespołów takich jak Behemoth, Rotting Christ, czy Newsted. Niemki chyba to lubią.
Ps. Dlaczego Nena?
Odpowiedź jest poniżej, stare dziady i baby pewnie kojarzą ten przebój :)

Ps2.....
............................
No dobra dam jej zdjęcie pierwsze i dość niewyraźne, bo prawdziwa sesja dopiero przed nią. ;)

Kategoria Wew krzajach

| 06:24 środa, 8 marca 2017 | linkuj Ania - ja w sumie wolę białe rowery szosowe, ale ten się prezentuje całkiem całkiem
Grigor - spokojnie - ona nie zakończyła żywota, albo zostanie reaktywowana jako sprzęt na zimę, albo pójdzie w ręce jakichś dobrych ludzi - bo złym jej nie oddam :).
| 19:05 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Lorella była piękna....była :(
anka88
| 10:02 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Trzeba przyznać, że jak na Niemkę to bardzo dobrze wygląda :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasok