Memoriał Mariana Kegela

Niedziela, 19 marca 2017 · dodano: 20.03.2017 | Komentarze 5

Pierwsze w tym sezonie ściganie - już trzeci raz z rzędu w Swarzędzu na memoriale dla uczczenia pamięci wielkopolskiego kolarza Mariana Kegela. Obsada jak zwykle dość nieliczna, za to sporo znanych twarzy i sympatycznie oraz kameralnie. No i można pogadać ze znajomą wiarą. A i szansa na jakieś podium zawsze jest, a to przecież miło tak rozpocząć sezon.
W mojej kategorii melduje się 5 zawodników. Piciu Zellner jest poza konkurencją, Tomek Stachowiak i Marcin Bączyk z Rowerowni są w moim zasięgu, a piątego nie znam. Jak zwykle każdy, nie wyłączając mnie się kryguje. Ale to fakt w sumie nie wiem jak mi pójdzie - dopiero drugi raz w tym roku jestem na góralu. Ale jak się zaczyna wyścig to już nie ma czasu na pierdoły, tylko trzeba cisnąć. Ruszam raczej spokojnie, pilnując głównie Tomka, bo Piciu odjeżdża szybko w siną dal. Tak gdzieś na 3 okrążeniu widzę że Tomek słabnie na podjazdach... nie ma więc na co czekać... i i cisnę do przodu, na prostym fragmencie wzdłuż jeziora, potem na górkach nie odpuszczam i na kolejnym prostym odcinku łapię jeszcze jakieś szybkie koło i sprawa chyba ustawiona. Po drodze jeszcze Picu mi wyskakuje zza pleców - dostałem dubla :(. Ale właściwie pozostaje kwestia jestem 2. czy 3. bo tego piątego zawodnika nie znałem. No okazuje się że jestem 2. i fajnie :) No i Asia też. Tak więc do domu wracamy z kolejnymi pucharkami z tej sympatycznej imprezy.

To chyba drugie okrążenie, Tomek jest jeszcze tuż za mną

Tu się wyraźnie staram :)