• HRmax 180 (100%)

Krzywiń - Solid MTB Maraton

Sobota, 1 kwietnia 2017 · dodano: 03.04.2017 | Komentarze 2

Trzeci raz już wystartowałem w Krzywiniu. Coraz bardziej się przekonuję do tego cyklu - SOLID MTB. Po pierwsze trasy są dość wymagające jak na nasze warunki, po drugie organizacja jest sprawna, po trzecie bufet na bogato :).
To był mój pierwszy maratonowy start tego roku, po głowie chodziła mi chęć przejechania dwóch kółek, ale biorąc pod uwagę intensywność pierwszego wiedziałem, że drugie będę w stanie przejechać jedynie turystycznie, a więc długo. A jako się rzekło bufet powyścigowy jest na bogato, ale nie nieskończony. Wiec wybrałem wyżerkę :)
Ogólnie z samej jazdy jestem dość zadowolony - prawie 10 minut szybciej niż zeszłego roku. Oczywiście fakt że mało (bardzo mało) jeżdżę na MTB powoduje że wszystkie te single, strome najazdy są dla mnie wyzwaniem. Ale dają frajdę i to się liczy. Więc jak ktoś lubi kręcić kierą między drzewami to polecam mu Krzywiń.
Miejsce 114/290 open i 24/84 w kategorii - szału ni ma, ale obciachu też nie.