Śrem - Solid MTB Maraton

Środa, 3 maja 2017 · dodano: 04.05.2017 | Komentarze 4

W zasadzie to można powiedzieć tyle, że przejechałem ten maraton. Poszło słabo, ale nie ma co narzekać, bo po pierwsze to był trochę eksperyment jak się zachowa mój organizm po trzech dniach dość intensywnego wysiłku, a po drugie jakoś pewnie podświadomie oszczędzam nogę przed niedzielnym sprawdzianem w Toruniu.
Koniec końców pojechałem i miałem z samej trasy trochę zabawy, bo trasa była atrakcyjna, choć dla mnie trudna choćby z tego względu, ze mało ćwiczę na MTB. Stąd wszystkie proste kawałki wchodziły dobrze, bez względu na kierunek wiatru, natomiast interwałowe i techniczne single trochę męczyły, ale w końcu dla nich tam przyjechałem. Nie chce mi się już jeździć maratonów po lesie polegających na szybkim grzaniu, zamiast takich wyścigów wolę pojeździć na szosie. Dlatego między innymi wybrałem w tym roku Solid, bo zapewnia poziom MTBowej rozrywki na dużo większym poziomie niż konkurencja :). No a wracając do wyścigu pod koniec pierwszego kółka dopadł mnie lekki kryzys, objawiający się tym że nijak nie mogłem się rozkręcić, tak po prostu se jechałem, dopiero żel coś pomógł. Prawdopodobnie, za mało zjadłem na śniadanie. Ale jakoś dotarłem do końca. Miejsce nieważne niech je spowije milczenie :).

Gdzieś na początku singli na pierwszym kółku

| 19:39 poniedziałek, 8 maja 2017 | linkuj Aha, już lepiej :) Jak którychś Solid nie będzie mi kolidował to sprawdzę co tam mają do pokonania ;)
| 11:29 poniedziałek, 8 maja 2017 | linkuj JP - to nie do końca tak - napisałem że jeśli chodzi o MTB to wolę pojechać bardziej wymagające trasy i mieć z tego zabawę, nie zważając na wynik. Takie trasy jak Łopuchowo mnie nie do końca bawią, to wolę już pocisnąć na szosie.
Grigor - Te są moje ulubione pasują jak ulał do tego kasku. Choć kask sam pasuje lepiej do stroju FogtBikes... widzisz taki ze mnie modniś ;)
| 13:41 sobota, 6 maja 2017 | linkuj Z jednej strony szkoda że wolisz szoske, a z drugiej to nie jest szkoda jeśli szoska Tobie sprawia full przyjemność :)
| 20:32 piątek, 5 maja 2017 | linkuj Ale za to fajne masz gogle :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azprz