• Sprzęt Nena

Okolice Chocianowa 1

Środa, 17 maja 2017 · dodano: 22.05.2017 | Komentarze 4

W związku z wyjazdem służbowym, pojeździłem w dziewiczych dla mnie okolicach zagłębia miedziowego,  takie wyjazdy zawsze są trochę eksplorowaniem nieznanego. No bo jest tak biorę mapę i patrzę gdzie też mnie te drogi mogą wywieźć. Nie wiem jakiej są jakości, jaki tam panuje ruch, czy się zamykają jakąś pętlą sensowną, jakie są tam pagórki. Staram się zapamiętać nazwy miejscowości jakie mam zamiar przejechać, oczywiście potem je zapominam, więc trzeba się zatrzymywać i patrzeć w telefon, co też on tam wyświetla. Zatem nie można mówić o jakimś treningu konkretnym, to taka trochę bardziej wycieczka.

| 13:27 poniedziałek, 22 maja 2017 | linkuj ja używam prostszy model 310 - bez trasy, poza tym ma wszystko, kosztował 80$ i działa bez zarzutu.
| 13:17 poniedziałek, 22 maja 2017 | linkuj Ciekawa oferta, cena też niezła, tylko niewiadomo jak jest z trwałością ...
| 13:11 poniedziałek, 22 maja 2017 | linkuj ano, mają coś takiego w sklepie u Fogta, do takiej jazdy ekploracyjnej to się może przydać, natomiast mi po głowie chodzi kupno chińskiego licznika Bryton to coś podobnego do Twojej Sigmy
| 13:01 poniedziałek, 22 maja 2017 | linkuj Do tego spraw sobie uchwyt na telefon - mój przykład.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ettch