SOLID MTB Górzno

Niedziela, 21 maja 2017 · dodano: 22.05.2017 | Komentarze 3

Po ostatnim Solidzie w Śremie miałem trochę obaw, bo tamten maraton poszedł marnie. Choć wiedziałem doskonale co zrobiłem żeby marnie poszedł. I nie tyle były to błędy, co eksperyment na własnym organizmie. Tym razem tydzień miałem dość lekki, jeśli chodzi o jeżdżenie (bo w pracy to już niespecjalnie). Wyjątkiem była sobota, też byłem ciekaw jak zareaguję na taki dość długi i mocny trening dzień przed. Okazało się że dobrze. Cały wyścig przejechałem pod parą, oczywiście wynik jest odwzorowaniem mojego przygotowania do MTB, więc nie ma co nim się specjalnie przejmować. Ale sam maraton dostarczył mi frajdy - wszystkie strome i bardzo strome podjazdy w siodle, żadnych niemiłych przygód, a na koniec miałem siłę zerwać większość grupy z jaką jechałem. Co do trasy - dla mnie miodzio, krótko i treściwie, płaskie odcinki służyły jedynie temu,żeby przedostać się na kolejne techniczne sekcje, które naprawdę wchodziły w nogę, a odcinki asfaltowe pod wiatr były dla mnie okazją do podmęczenia konkurencji. Dwóch pętli chyba bym nie zrobił, zresztą co to za przyjemność napierać samotnie zamulając. Ale sam wyścig polecam każdemu prawdziwemu wielbicielowi MTB.

Gdzieś tuż przed końcem, zdjęcie nie oddaje specjalnie ale widzę kogoś przed sobą i myślę czy zdążę go łyknąć przed metą... zdążyłem :)
PS. Na start przyjechałem z Młodzikiem, a na mecie spotkałem dawno niewidzianego JacGola - fajnie pogadać ze starą wiarą.