• Sprzęt ZicZac McQueen

Maraton Poznań

Niedziela, 5 września 2010 · dodano: 06.09.2010 | Komentarze 0

Ale jestem zadowolony :D
Znalazłem się wśród pierwszych 34% startujących co jest moim najlepszym wynikiem w historii. I to startując z samych tyłów i wyprzedzając ludzi, którzy startowali z wyższych sektorów az do lasów koło Kociałkowej. No ale start na "swoim" terenie zobowiązuje.
Złąpałem się w kilka fajnych pociągów. Najpierw gość z Avesa na asfalcie Biskupice-Promno. Wjechaliśmy do lasku nad Dębińcem ja za nim na kole a tu nagle jakiś gość postanowił przeskoczyć na ścieżkę obok. Ale było niezłe hamowanie. Pierwszy raz hamowałem na piasku jak na lodzie. No ale gość przy barze mi odskoczył i się skończyło. Potem na asfaltach pod Górą doszedł mnie klient na slikach i z nim doszliśmy grupkę Corrateca. Bardzo ładnie ciągnęli i dawali zmiany. Odszedłem im na podjeździe pod Jankowo. I od tego czasu jechałem z gościem o numerze 3760 - szczere pozdrowienia. Razem wjechaliśmy na metę ale ja i tak miałem przewagę 45 sek. W sumie głupie to liczenie czasu netto. Na mecie spotkałem Mikołaja z Eski. A potem pomalutku po krzakach wracałem po Żonę, która pierwszy raz pojechała maraton w wersji Mega uznając że nie ma sensu wydawać tyle kasy na 16 km. Po drodze widziałem jak czołówka Giga właściwie stratowała w okolicy parkingu w Kobylej Górze gościa, który po tym zdarzeniu chyba nie bardzo wiedział co się z nim stało. Żonę spotkałem nad stawem. No i wtedy zaczęła się moja rola gregario. Ale zostałem skrytykowany że za wolno albo za szybko. Ech nie łatwo jest dogodzić kobiecie :D Za to załapałem się po raz drugi na aleję fotografów.