• Sprzęt ZicZac McQueen

Falowanie i spadanie - Maraton Osieczna

Niedziela, 12 września 2010 · dodano: 12.09.2010 | Komentarze 1

Pierwsza rzecz - mają wreszcie ładne numerki, w zeszłym roku była plakietka z naklejonym numerkiem, ale za to były chipy. A tu proszę zaskoczenie sędziowie PZKolu wyszli taniej niż elektroniczny pomiar czasu. Pogoda super. Choć trochę się zaniepokoiłem jak sąsiad z parkingu powiedział, że był na rekonesansie w terenie i na trasie jest sporo błotka, a ja położyłem czerwonego Finish Line. No ale nic zobaczymy. Na Starcie spotkałem Maksa no stanąłem sobie obok prowadząc zwyczajowe w takiej sytuacji rozmowy, czyli o kobietach, winie i śpiewie... hahaha. Z zeszłego roku pamiętałem, że krótko po starcie zaczyna się las i pierwsza górka, na której w zaszłym roku był tłok no i niestety nie dało się jechać, więc wiedziałem że trzeba dać ognia żeby trafić w grupę jadących a nie pchających :). A tu okazało się że runda i wracamy do startu. W sumie dobry pomysł i faktycznie dało się wjechać. Potem coś co się chyba nazywa K2. Po nim zaliczyłem glebę na jakimś banalnym błotku i zbierając się kątem oka zobaczyłem Rodmana i tyle go widziałem. Potem pełno zjazdów, podjazdów i zjazdów i podjazdów. Zapamiętałem ten fajny singielek między drzewami, zjazd z Jagody (dałem mu :) - w zeszłym roku nie zjechałem, oczywiście z barku miejsca ;)).
Ponieważ jechałem na jeden bidon, jak zwykle zresztą na nizinach wiedziałem że trzeba będzie zatankować w drugim barze. Panie okazały się baaardzo miłe i w czasie jak jedna tankowała mój bidon druga wsunęła mi w kieszonkę banana. No po prostu full serwis. Na i tradycyjnie okazało się że jest dalej niż organizator zapowiadał 67 zamiast zapowiadanych 62 - przyjechałem więc na totalnej rezerwie a właściwie jej braku. Na mecie przez 10 minut nie mogłem dojść do siebie. Ale to w sumie dobrze - znaczy się starałem. Potem makaron woda, arbuzy, pomarańcze, lodziki, krótka rozmowa i do domu myć rowery bo w sobotę Michałki a ja wracam do domu dopiero w piątek w nocy.
Miejsce:
66/ 122 Open - słabo :( pociecha że wszystkie kobiety za mną
25/ 44 W kategorii
Średni puls najwyższy w sezonie. Wiedziałem że to poczuję następnego dnia ale warto było.