• Sprzęt ZicZac McQueen

Rajd Radia Merkury z dziećmi

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 2

Ponieważ Rajd obywał się w formule rajdu gwiaździstego a nie masowego spędu to można było się wybrać na taką wycieczkę z dziećmi, a przy okazji sprawdzić nowy pokomunijny nabytek Scott Scale 24 Contessa. Wyjechaliśmy z Rogalina wzdłuż nadwarciańskich rozlewisk. Trasą w sumie nie najłatwiejszą jak na siedmio- i dziewięciolatkę. Oczywiście napojów po drodze poszło tyle ile idzie przeciętnie w czasie całego maratonu MTB. Najlepiej byłoby ciągnąć ze sobą cysternę isostara. Ale to chyba jest dodatkowa atrakcja takich wyjazdów - móc sobie pociągać z bidonu. Młode dały radę - przeszły oczywiście kilka kryzysów i je dzielnie przezwyciężyły. Ale najbardziej zadowolona była ta młodsza - Zosia - bo nie dość że wreszcie jechała rowerem z przerzutkami (co prawda to tylko spadek po starszej siostrze - ale taki już los młodszego rodzeństwa) to jeszcze wygrała w losowaniu kolarską czapeczkę Cervelo. Poza tym naprawdę dawała czadu - podjeżdżała na piaszczyste górki, zjeżdżała po korzeniach a na postojach kręciła sobie dodatkowe kółeczka. Rodzinka znalazła się na zdjęciu firmującym sprawozdanie z wydarzenia. A na koniec zawitaliśmy do Dwóch Pokoi z Kuchnią czyli restauracji w pałacu rogalińskim na naleśnikach z malinami.

Nowy nabytek i jego dumna posiadaczka

Rower starszy ale jary, a rajder jeszcze lepszy

Brawurowy zjazd

Nowa czpeczka
Kategoria Wycieczka

| 08:50 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Na rajdzie mówili że zorganizują coś podobnego wczesną jesienią albo pod koniec lata.
Dla dzieciaków to jest fajna impreza i dobry chyba sposób na zarażanie groźną odmianą bicyklozy. A poza tym to zawsze jakaś odmiana od zapieprzania z oczyma wpatrzonymi w przednie koło. Pamiętam, że pytałeś o wyścigi dla dzieci, więc nie informowałem bo to tylko rajd a nie każdy gustuje w takich festynach.
BTW Nie wybierasz się czasem do Mosiny 5.06 - jest podobno szansa że wyniki będą zaraz po zakończeniu zawodów :D
| 08:33 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Super wycieczka ;) Szkoda że nie wiedziałem sam bym się wybrał z moimi dzieciakami ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa namii