Gogol Bordello jescze raz

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 2

Właśnie otworzyłem sobie wyniki w Mosinie i okazało się że znaleźli tych brakujących (w tym i mnie) i co - okazało się że jestem DNF - nie ukończyłem - no super.
Oczywiście pan Gogolewski nie pofatygował się żeby odpisać na mojego maila - przecież za wyścig już skasował to się przejmować...
Pełna profeska razem z redaktorem Kurkiem i starszą panią od wyników co się stresuje jak tłuszcza ją pyta o to po co przyjechali na wyścig. Bo przecież przyjechali zapłacić wpisowe... no nie panie Gogol.
"Sama impreza udana, o czym świadczyły twarze zawodników na mecie, zakurzone, ale uśmiechnięte.

I wszystko było by dobrze gdyby nie jeden zgrzyt."
JEDEN zgrzyt - ja pierdzielę jakie samozadowolenie.
Całą ta pieprzona iprezka zgrzyta jak łańcuch w wiejskim rowerze - i taki poziom reprezentuje.

| 07:08 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Biorę to poważnie pod uwagę - jedyny plus że blisko że można spotkać znajomych itd. No i że na początku założyłem sobie że przejadę cały ten cykl w tym roku. Ale jak na razie 2 maratony i dwie wtopy organizatora zniechęcają mnie wystarczająco mocno.
| 17:39 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Generalnie proponuję olać tą imprezę. Szkoda nerwów. Ja byłem pierwszy raz, i mimo braku innych komplikacji, już trzy i pół godzinne wyczekiwanie na wyniki wystarczyło mi żeby ten cykl skreślić. O jeden most za daleko. Wolę wydać 250 zł, przejechać się w góry na dwa-trzy dni i konkretnie pojeździć, niż grzęznąć w wlkp w kółku wzajemnej adoracji i samouwielbienia za 50 zł.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina