• Sprzęt ZicZac McQueen

Do Puszczy Kampinoskiej

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 21.06.2011 | Komentarze 0

Tym razem powrót na Mazowsze. Właściwie ten wyjazd to test amorka, który zaczął mi ciec - po wymianie uszczelek zrobił się jakiś wyższy a przede wszystkim czulszy - z tym że nie wiem czy to czasem nie efekt tego, że ostatnio jeździłem na raczej sztywnych rowerach. No ale jakoś trzeba sobie wytłumaczyć wydatek 300 złotych polskich.
Przejechałem się kawałek po piaskach w Puszczy - piaski zrobiły się przyjemniejsze bo mokre, ale ogólnie to dalej średnia przyjemność. W drodze powrotnej dogoniłem klienta na Giancie no i jak to bywa dogoniony przyspieszył. Pojechaliśmy razem w stronę Warszawy najpierw asfaltem a potem wzdłuż wału wiślanego. Kolega dawał dobre zmiany, w ogóle fajnie się jedzie tak we dwóch - tempo znacznie wyższe. Ale z drugiej strony jak się jedzie z tyłu to jedyne co się widzi to tylne koło. Okazało się że gość jest z Łodzi i też na wyjeździe, może jeszcze uda się spotkać. Tym bardziej ze się sobie przedstawiliśmy. W każdym razie pozdrowienia.
BTW
Pojawiłem się na wynikach u Gogola