• Sprzęt ZicZac McQueen

Rekonesans z żoną

Sobota, 13 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 2

Pojechaliśmy najpiękniejszym szlakiem łącznikowym Pierścienia Poznańskiego czyli trasą Poznań-Puszczykowo. Okazało się że mostki po zeszłorocznych powodziach są już naprawione, a trasa niezmiennie ładna. Po drodze spotkaliśmy rowerzystę z pękniętym łańcuchem. Był w szoku że ktoś wozi ze sobą narzędzia umożliwiające naprawę łańcucha (chodzi oczywiście o mnie :))) W czasie rozmowy okazało się że to prezes firmy "Model 1" - mam podobno zapewniony dożywotni rabat :)
Potem pojechaliśmy tradycyjnie do "Trzech pokojów z kuchnią" na naleśniki (ja wybrałem z kurkami - mniam). Dalej była szosa w kierunku Kórnika ze mną w roli lokomotywy.
Wróciliśmy do Poznania szlakiem łącznikowym od Skrzynek przez Daszewice na Starołękę - był to ostatni do tej pory nie zeksplorowany przeze mnie szlak łącznikowy. Ogólnie pogoda dopisała, było trochę błotka co straszyło żonę... ogólnie bardzo udany wypad... a dzieci u babci.