• Sprzęt ZicZac McQueen

Pobiedziska-Poznań

Piątek, 30 września 2011 · dodano: 30.09.2011 | Komentarze 3

Ha i udało się - czwarty miesiąc z rzędu kiedy przejechałem ponad 1000 km. W październiku będzie znacznie trudniej... ale dobrze było by zrobić choć 600.
Kategoria Do pracy

| 20:20 piątek, 30 września 2011 | linkuj Maks -> Do Wolsztyna jadę; jakoś mi wciąż mało tych wyścigów; mam zamiar jeszcze zrobić XC w Puszczykowie... no i to by było na tyle... niestety. Potem jest jeszcze 11.11 w Osiecznej ale to już zależy od pogody. Biorę też pod uwagę taką opcję że w Osiecznej pojadę jako gregario mojej Żony. Ale to się jeszcze zobaczy - został ponad miesiąc.
Kłosiu -> Największy problem z jesienią to oczywiście krótki dzień, w tym roku znalazłem sposób - w jedną stronę autem z dziećmi jedzie moja żona a ja rowerem, a w drugą stronę na odwrót. Nie są to może wielkie wyzwania - ale jedząc małą łyżką jak widać też można zjeść dużą zupę :) a ważniejsza (tak mi się wydaje) jest regularność. Najbardziej cieszę się że zrobiłem już więcej kaemów niż w zeszłym roku. Choć w zeszłym miałem trudniej bo miałem robotę w Rzeszowie, a trudno nocnym pociągiem zabierać ze sobą rower, garnitur, laptopa i inne takie tam. W każdym razie cel na rok obecny - 7000 km wydaje się jak najbardziej w zasięgu.
| 20:06 piątek, 30 września 2011 | linkuj Gratki, sporo tych kmów kręcisz :). W październiku przeważnie jeździ się jeszcze świetnie, schody zaczynają się dopiero w listopadzie :).
| 19:58 piątek, 30 września 2011 | linkuj jedziesz do Wolsztyna ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes