• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

No i jest te 8000

Niedziela, 4 grudnia 2011 · dodano: 04.12.2011 | Komentarze 4

Pogoda taka że brrr, ale wizja zrobienia tych cholernych kaemów do brakujących 8000 tysięcy była wystarczającym impulsem do wyjścia z domu... no i teraz czuję się jak ośmiotysięcznik :D Niebywałe....
E tam coś trzeba wymyślić żeby się chciało wyjść na rower... a w zeszłym roku to biegałem (człapałem właściwie) na biegówkach. No jeszcze dwa miechy i będzie luty śniegi stopnieją i będzie można zacząć znowu mykać...

jacgol
| 17:36 poniedziałek, 5 grudnia 2011 | linkuj gratuluję ! dmuchając w kij ósemki nie wykulasz..;)
mi jeszcze trochę brakuje ale jak grudzień będzie łaskawy to na sylwka dokulam...
cyclooxy
| 21:28 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj i sporo pracy :D
Z3Waza | 19:16 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj W tym faktycznie byłoby już Tobie ciężko. Ale nie przejmuj się wkrótce nowa wiosna :)
| 14:25 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj zazdroszczę tych km. w zeszłym roku przebiłem 8kkm w tym mam już duży problem :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa calez