Spacerkiem po WPN

Piątek, 6 stycznia 2012 · dodano: 06.01.2012 | Komentarze 5

Korzystając z tego, że udało się upłynnić dzieci, wybraliśmy się bez względu na pogodę na krótką lecz treściwą wycieczkę po pętelce w WPN.
Moim głównym celem było znalezienie jesiennej ścieżki JPBike'a co się zresztą udało.
Ale do rzeczy... Pogoda nie była specjalnie zachęcająca, zwłaszcza jak się wyszło z ciepłego samochodu. Ale przewidziałem że tak będzie więc wzdłuż Jeziora Góreckiego skierowałem się wprost na podjeździk pod Osową, żeby się trochę rozgrzać. W międzyczasie zrobiliśmy krótki postój na fotki.
Było mokro © Z3Waza

Potem pojechaliśmy "czerwonym" w kierunku Ludwikowa bo tak wydawało się najłatwiej będzie znaleźć tę tajemną JPBike'ową ścieżkę. No i... faktycznie było łatwo. Na dowód zdjęcie:
Było stromo © Z3Waza

... a ponieważ było stromo to po podepchnięciu się na szczyt postanowiłem zjechać w dół...
Zjazd © Z3Waza

... w dół było fajniej :D.

Potem pojechaliśmy w stronę Łodzko-Dymaczewskiego na nieśmiertelny singielek, najlepszy w tej części wszechświata.
Najlepszy singielek w tej części wszechświata © Z3Waza

Po wszystkim ja byłem brudny
Zimowe błotko © Z3Waza

A Żona zadowolona
Żona © Z3Waza

Kategoria Wycieczka

| 22:04 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Grigor -> trzeba się odpowiednio ubrać... no i pić dużo... ciepłych napojów :D
JP -> We dwoje takie emocje gwarantowane
Maks -> ta pętelka była faktycznie fajna - ten fragmencik wynaleziony przez JP był super - ale lepiej byłoby go robić od drugiej strony to znaczy od Dymaczewa do Ludwikowa.
Cyclooxy -> WPN fajny jest, choć dla mnie trochę daleko. Ale narzekać nie mam prawa - wszak mam blisko 2 parki krajobrazowe.
cyclooxy
| 20:48 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj grigor ale ostrzega wszystkich :)) ...ale ma racje zdrowie najważniejsze.

Eh zachęcają wszyscy tymi wpisami z WPN''u muszę się tam również wybrać.
| 12:42 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Fajna pętelka ;)
| 21:40 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj No to SUPER :)
Nie ma to jak emocje typu góra-hopka-dół-góra ... :)
| 21:10 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj W tym roku WPN jest jednym z moich głównych celów, ponieważ mam tak blisko, a jeszcze nigdy tam nie byłem - wstyd!
A Ciebie podziwiam za wytrwałość i uważaj na zdrowie w tę pogodę, bo GrigorI nieźle się załatwił po ostatnim wypadzie rowerem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miona