XC Gniezno, rozgrzewki, i jazdy z dziećmi

Niedziela, 1 kwietnia 2012 · dodano: 01.04.2012 | Komentarze 5

Tak naprawdę to jeszcze wczoraj wieczorem nie byłem pewien czy chce mi się startować w XC. Do tej pory zaliczyłem tylko jeden taki start pod koniec sezonu 2010 w Wągrowcu. I wówczas wynik był taki sobie. Jednak w czasie picia flaszki winka żona namówiła mnie na start. Pojechałem bez żadnych większych oczekiwań... traktując to raczej jako trening.
W każdym razie do Gniezna dotarliśmy dość późno z małymi problemami ze znalezieniem miejsca startu, cóż GPS...
Po dotarciu wkrótce namierzyłem Rodmana
z Josipem. Chwilę później spotkałem Jacka z Jarkiem, którego właśnie miałem okazję poznać. Okazało się że kojarzy moją żonę i mnie.
Robimy krótką rozgrzewkę po pętli, za krótką, jeszcze to poczuję, w sumie wiem że za krótką, ale czasu już nie ma.
No nic trzeba na start - tam tradycyjne wyczytywanie, ja startuję z tego co nazywa się czarną dupą. Wiem że to oznacza że na pierwszym singielku prędkość spadnie do takiej, że trzeba będzie grzać z buta, na szczęście nie jest tak źle - jednak na XC jeżdżą goście bardziej zaawansowani. Tak czy inaczej z pewnością tracę możliwość machnięcia jeszcze jednego kółka (tak wynika z moich skomplikowanych i pokrętnych obliczeń). Czołówka dubluje mnie dość szybko. Ja wyprzedzam pojedynczych bikerów, ale jadę. Trasa w sumie łatwa ale kondycyjna, w pewnym momencie mało nie zaliczam gleby gdy podczas wyprzedzania najeżdżam niespodzianie tylnym kołem na wystający pieniek. Później przez kilka chwil zastanawiam się czy zejdzie mi powietrze z tylnego koła czy nie, bo z pewnością dobiłem, jednak silikonowa dętka daje radę. Koniec końców zaliczam 5 kółek nie daję się zdublować JP ani reszcie znajomych (choć niewiele brakowało).
Na mecie okazuje się że mojej córce "wpadł w oko" Jarek - głównie dlatego że miał fajną koszulkę - widzicie panowie - strój mężczyzny to dla kobiety (nawet 10-letniej) ważna rzecz :D.
Podobno czekała specjalnie na trasie żeby machnąć mu fotkę. A po zawodach poleciała do niego żeby zrobić sobie wspólną fotkę - zdjęcie u Żony.
My też byliśmy w lekkim szoku. Potem nam powiedziała że jednak kocha swojego Maurycego, ale ten pan też był fajny.
Oj, ciężkie czasy przede mną.
Potem zrobiliśmy kilka wspólnych fotek, pojechaliśmy na najatrakcyjniejszy obiad dla dzieci - czyli McD of course.
A po powrocie do domu zrobiliśmy sobie jeszcze krótką wycieczkę rowerową do pobliskiej kapliczki.
Bardzo udany dzień.
Aaa wyniki - też zamieściłem zdjęcie.
w każdym razie na trasie przejechałem trochę ponad 14km w czasie nieco ponad godzinę, średnia powala.
Ale i tak jestem zadowolony.
Organizacja jak nie u Gogola, wyniki szybko, kolejek brak.
Danych z pulsaka też brak, bo nie wcisnąłem "save".
Jakby kto chciał, to więcej zdjęć na końcu wpisu.