• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

"It's in the trees, it's coming"*

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 03.04.2012 | Komentarze 12

Dzisiaj drogą czterech powiatów, vel drogą drzew, vel drogą Wazy.
Drogą drzew dlatego:
Droga czterech powiatów - Lipki © Z3Waza

Droga czterech powiatów - Brzózki © Z3Waza

Droga czterech powiatów - Graby © Z3Waza

Droga czterech powiatów - Klony © Z3Waza

Zanim wyjechałem wydawało mi się że wiatr osłabł. Zdecydowałem się więc na szosę.
Ruszyłem na Czerniejewo – okazało się jednak, że wiatr choć słabszy to daje się we znaki – z trudem wyciągałem ponad 26 km/h. Przyjemniej zrobiło się na leśnym na odcinku do Nekli. Potem znów boczny wiatr, lecz już nie tak uciążliwy. Fajnie to było jak skręciłem w Gieczu na zachód w kierunku Klonów – wiatr był mi sprzymierzeńcem i bez trudu wyciągałem ponad 40km/h. W Kostrzynie szybka decyzja – jechać wprost do Pobiedzisk, czy przez Kociałkową. Eeeee przez Kociałkową – gdybym miał prawdziwą szosówkę to ta droga byłaby męką, ale nie mam i twardy jestem.
Udało się wyciągnąć nienajgorszą średnią, w sumie najlepszą w tym roku. I bardzo ładnie i mam nadzieję będzie jeszcze lepiej.

*Kate Bush „Houds Of Love”

| 05:53 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Fajna trasa, ostatnio mój ulubiony kierunek.
| 07:14 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj Wojtek - możliwe że gdzieś w podświadomości mam ten dżingiel, bo jak to napisałeś to przypomniał mi się Jah Jah Frankowski i lata 90 (piękne studenckie), jednak świadomie to mi się kojarzy dokładnie z tą piosenką Kate Bush
josip
| 22:01 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj a tak w ogóle to pochwalę się, że wiem skąd ten tytuł - to był swego czasu dżingiel Radia Lawina w starej dobrej Esce, prawda?
| 17:36 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Josip -> Akurat w Klonach główna droga jest faktycznie wysadzana klonami :) A skojarzenie z oponami niezłe.
josip
| 14:04 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj na ostatnim zdjęciu nawet widać gdzie te klony hodują - pod folią przykrytą oponami, dojrzewają aż będą gotowe do ataku (klonów):-)
| 13:49 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj He - dodam że tą trasą jedzie się jeszcze przez Drzazgowo. A drogę tę pokonywałem już wielokrotnie w jedną i w drugą stronę, i w związku z tym żeby ją sobie uatrakcyjnić wymyślam różne takie tam.
| 13:37 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Ciekawy motyw drzewny wycieczki :-)
ememka
| 13:26 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Fajne:)
| 06:34 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj W sumie wyszło fajnie choć kręciło mi się słabo, jak dojeżdżałem do domu to byłem przekonany że średnią mam w okolicy 26. Jednak wciąż czuję to XC. Dzisiaj dzień laby.
| 20:02 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj No ładnie przygrzałeś dzisiaj... jest konkrecik, średnia mówi za siebie ;)
| 19:08 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj To taka droga drzew co jest głównie bez drzew.
| 19:07 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Hehe, droga drzew, dobre :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz