Do pracy

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 5

Dziś ładnie, słonecznie i wiatr w plecy, jeszcze żeby było trochę cieplej.
Jeżdżę sobie w tlenie, na luziku - ale czuję, że mocy w nogach nie ma.
Ach i nie mogłem sobie odmówić zrobienia zdjęcia kwitnącego drzewka. Te kwiaty na drzewach to zjawisko tak efemeryczne, że często w naszej codziennej gonitwie nawet nie zauważymy tego pięknego fenomenu przyrody. Niestety zdjęcie jest z komórki nie bardzo więc widać że drzewko jest obsypane drobnymi białymi kwiatkami, ale zapewniam że jest. No i że w rzeczywistości jest o wiele piękniejsze niż na tym zdjęciu.
Samotne drzewo koło Pobiedzisk © Z3Waza
Kategoria Do pracy

biniu
| 16:55 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Marcin!Boje się o Ciebie..Wczoraj nuda jak cholera a dziś fenomen piękna przyrody,zjawiska efemeryczne,kwiaty na drzewach itp.Ta..Murowana dała man w kość :-)
| 13:46 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj I powiedz jeszcze ze z Zagrodniczej ? ;)
| 09:10 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Maks -> właśnie będę jadł drożdżówkę :D
| 09:06 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Za mało węgli i białka organizm musi się zregenerować a nie ma z czego ;)
Ja od dzisiaj zaczynam ładować akumulatory na Dolsk ;)
JoannaZygmunta
| 08:54 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Ale sie rozmarzyłeś! Nawet nie wiedziałam, że ta droga może tak nastrajać ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziech