Oborniki XC

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 2

Tym razem pojechaliśmy jako widzowie popstrykać parę fotek, no i oczywiście spotkać Jarka i Jacka.
Pogoda upalna jak wczoraj ale doszedł silny wiatr co z jednej strony powoduje że upał mniej doskwiera a z drugiej utrudnia jazdę. W Obornikach byliśmy tuż przed startem mastersów no i spotkaliśmy gotowych do startu kolegów z teamu.
Jacek z Jarkiem przed startem © Z3Waza

Jacek ponoć bardzo się niecierpliwił i kręcił kółka po księżycowym krajobrazie toru motocrossowego.
Na miejscu szalał słynny redaktor co opowiada o Langu
Redaktor Kurek w swoim żywiole © Z3Waza

Ale przyszedł wreszcie czas na ustawianie w sektorach.
Jarek z Jackiem na linii startu © Z3Waza

Już od początku Lonka postanowił się nie integrować z resztą i wyrwał do przodu żeby pojeździć sobie w samotności.
Lonka na trasie © Z3Waza

Jarek początkowo wygrywał z Jackiem, ale przewaga się zmniejszała.
Jarek z Jackiem na trasie © Z3Waza

Aż w końcu Jarek odpuścił i zrezygnował ale najlepiej jak on sam to opisze
A ja zrobiłem jeszcze kilka fotek, które są do oglądnięcia