• HRmax 170

Do Kiekrza i takie tam, czyli "Sex on Fire"

Poniedziałek, 21 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj jadę do Rzeszowa na dwa dni (zresztą ten wpis robię w pociągu) zatem postanowiłem nie wracać po pracy do Pobiedzisk a zrobić sobie trening gdzieś po Poznaniu. W sumie to nie miałem pomysłu gdzie jechać, aż Żona powiedziała mi "jedź nad Rusałkę może znajdziesz drogę Drogbasa", drogi nie znalazłem. Ale ab ovo wystartowałem na Rusa - szybki przelot przez Maltę, a potem udręka świateł w mieście - te na Garbarach koło Cytadeli, to pobiły rekord - stałem tam chyba z 5 minut, kręcąc kółeczka (przez co średnia mi spadła, oj, oj) A potem parkiem Wodziczki gdzie pościgałem się z rolkowcem co myślał, że na rowerze nie można szybciej jak 30 jechać... ale dobry był.
Nad Rusałką tłumy, przez co trzeba być mocno skupionym - nie to co u mnie gdzie co najwyżej sarna się spłoszy, albo dzik na ciebie krzywo spojrzy. No ale takie to już uroki miejskich parków. W końcu dojechałem do Kiekrza, gdzie postanowiłęm sprawdzić skarpę nad jeziorem w okolicy Baranowa. Nie byłem tam chyba od 2008 - kurcze jak ta erozja postępuje - górka kiedyś niebotyczna do podjechania i niebezpieczna do zjechania, została przeleciana przeze mnie 5 razy ze środkowego. Zadowolony z udanego "Sex on Fire" udałem się w drogę powrotną. Jak dojeżdżałem do Strzeszynka jakiś gość z dróżki co była po mojej lewej wyskoczył mi i prawie się udało zaliczyć dzwon.
Muszę przyznać że wybrałem trasę nad Rusałkę i okolice w nadziei spotkania kogoś znajomego. A tu nikogo, ale do czasu... gdy z naprzeciwka wyłoniła się sylwetka JP, który jechał po przerzutkę do Jarka. Co i jak z tą przerzutką to przeczytacie we wpisach wymienionych. Chwilę pogadaliśmy i zaraz jak ruszyłem dogonił mnie gość co mi zajechał drogę. Ładnie przeprosił. Okazało się, że to znajomy z widzenia, a to ze sklepu Asi i Maksa, a to z różnych wyścigów. Gadając z nim dojechałem do Sołacza a potem już nad Maltę, gdzie podczepiłem się pod jakiegoś HP Sferisa, który jechał dość spokojnie ale konkretnie - czyli 27 km/h. Nawet chciałem dać zmianę, ale na dróżce po północnej stronie jest wąsko a ruch spory. Wyprzedziłem go dopiero pod zegarem, ale ja skręciłem w górę w stronę Krańcowej, a on poleciał chyba na drugą pętelkę, potem jeszcze zaliczyłem okolice bunkra przy drugim wejściu do Zoo. Fajny, krótki singielek z korzenną sekcją - muszę go zrobić na rowerku z amo. I to już koniec wycieczki. Jednak miasto oferuje moc atrakcji. Moje normalne wpisy to: czapla, sarna, zaskroniec itd. a tu bardzo proszę, ile można napisać o krótkiej wycieczce po Poznaniu.