Przedstartowe przepalenie silnika

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 25.05.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj krótko bo jutro wyścig w Czarnkowie, parę mocnych krótkich sprintów, jeden z nich na podjeździe w Uzarzewie. Po wyłonieniu się spod górki dostrzegam 3 rowerzystów, podjeżdżam bliżej i oto moim oczom okazuje się Grigor we własnej osobie wraz z dwoma kompanionami w postaci brata swojego i jeszcze jednego kolegi, posiadacza Centuriona funkiel nówki.
Brat Grigora uwiecznił spotkanie na zdjęciu:
Uzarzewo © grigor86

Chwilę pogadalim o Polakach i ich rowerach i myk myk każdy pojechał w swoją stronę.

| 04:17 sobota, 26 maja 2012 | linkuj Grigor, Maks, Kania - na razie nie dziękuję :)
| 20:38 piątek, 25 maja 2012 | linkuj W sumie też byłem niedaleko. Dobrze, że się nie spotkaliśmy, bo skończyłby się spokojny rozjazd przed zawodami.
Powodzenia.
| 20:30 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Powodzenia w Czarnkowie ;)
| 20:02 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Powodzenia w Czarnkowie. Miło był spotkać :-)
| 19:45 piątek, 25 maja 2012 | linkuj To był Sławek Michalak - ja pracowałem IT.integro do 2007 roku i właściwie to Sławek mnie wciągnął w całą tą zabawę. I pamiętam, że rzeczywiście nie zaczekał na dekorację.
| 19:41 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Przyjedźcie trochę wcześniej do Czarnkowa, pozjeżdżamy sobie na rozgrzewkę ze skoczni :D.
| 19:40 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Znajoma koszulka. Pamiętam że pierwsze Michałki w pierwszym roku moich startów kończyłem ze Sławkiem z Integro Teamu. Niestety nie pamiętam nazwiska, ale obaj zdobyliśmy miejsca na pudle i żaden z nas nie poczekał na dekorację :))).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina