Ppłk Kilgore...

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 3

...czyli kolejny wyjazd z serii zapach napalmu o poranku, albo jeszcze inaczej ostra wyrypa z sąsiadem Maciejem.
Ponieważ wczoraj tego co się odbyło w żaden sposób nie można nazwać wyścigiem, miałem ochotę na dłuższą ostrą jazdę. I wieczorem zdzwoniłem się z sąsiadem, który miał w planach machnięcie stówki. Super - nasze plany się tym razem nałożyły.
Wyjechaliśmy przed 7 rano. Najpierw przetestowaliśmy S5 na odcinku od Iwna do Wierzyc. Droga fajna ale niestety pod wiatr który z rana był dość silny. Potem polecieliśmy na Czerniejewo-Neklę-Środę - tutaj wiatr był nam sprzymierzeńcem co wyraźnie odbiło się na średniej. W Środzie nawrotka na Kleszczewo-Swrzędz-Jankowo-Sarbinowo-Biskupice tutaj było już gorzej - pod wiatr a łyda swoje czuła. Ale dojechalim i to najważniejsze. Przejechałem pewnie ponad setkę - bo po postoju na rozciąganie zapomniałem włączyć licznik, tak więc zrobiłem pewnie z 1,5 km więcej. A tak licznik mi pokazał 99,37. Ogólnie bardzo udany wypad - jak dojechałem do domu to wreszcie poczułem się porządnie ujechany - i tego było mi trzeba.