• Kalorie 1952kcal

Z kolegami po okolicy

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 2

Dziś o 6:30 ruszyliśmy z Maciejem ruszyliśmy na umówione spotkanie z Marcinem. Pojechaliśmy dość żwawym tempem przez Tuczno, Kowalskie, Biskupice, Sarbinowo do Kostrzyna. Dzisiaj noga mnie zapraszała do tańca :D - naprawdę super mi się kręciło. W Kostrzynie Maciej wrócił do domu a ja z Marcinem ruszyłem w stronę Wagowa tropem starej drogi wzdłuż S5 w pewnym momencie droga się skończyła i tutaj wyszła uniwersalność opon terenowych nad szosowymi - w każdym razie ja swojego sztywniaczka musiałem wyprowadzić na spacer w kopnym piachu. W Fałkowie postój na lodzika. A potem pojechaliśmy na Dziekanowice - przy szosie gnieźnieńskiej Marcin skręcił do domu a ja pojechałem drogą do Dziekanowic, tutaj złapała mnie telefonicznie Asia, zapraszając mnie na kawę do domu, a mi jakoś tak samemu już nie chciało się kręcić, zawróciłem więc do szosy i wróciłem do Pobiedzisk.
Ogólnie wypad składał się z dwóch części: do Kostrzyna na sportowo i dalej turystycznie.
Dzięki chłopaki za wspólne kręcenie, wspólnie kaemy pożera się znacznie przyjemniej.