Dívkova Hora s sousedem a nejenom

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 3

Wystartowaliśmy z sąsiadem o 7:15 spod mojej letniej rezydencji na Gorzkim Polu. Początek to singiel nad Kowalskim a dalej do Dębogóry. Tam Maciej "Zcichapękł" informuje mnie, że możemy zwolnić bo mamy jeszcze trochę czasu, pytam "dlaczego", a on mi na to - umówiłem się na parkingu pod Dziewiczą z Mateuszem Rybczyńskim.
No nic skoro mamy więcej czasu to poprowadziłem na Dziewiczą nieco dookoła. Podjęliśmy nawet próbę znalezienia singla z golonkowego maratonu... niestety nieudaną, ale za to poranna rosa skutecznie schłodziła nam stopy. Na parkingu koło Dziewiczej mieliśmy jeszcze sporo czasu, więc spędziliśmy go wzajemnym testowaniu swoich rumaków. Kurczę, Maciej ma dużo lżejsze koła i to się czuje - naprawdę lepiej się podjeżdża. W końcu przyjechał Mateusz R., dzień wcześniej był na maratonie w Piechowicach, dla niego zatem zapewne był to rozjazd, no dla nas to raczej nie :D. Już pierwszy rozgrzewkowy (dla niego) podjazd poważnie przyspieszył mój heartbeat, a potem było jeszcze lepiej. W każdym razie nie wiem ile razy wjechaliśmy i zjechaliśmy z Dziewiczej, ale było tego dużo. Mateusz zarządził jeszcze podjazd na twardo od Czerwonaka po asfalcie, jeszcze jeden przejazd przez Dziewiczą i po krótkiej rozmowie pożegnaliśmy się i do domu. Maciej miał mało czasu więc podkręcał tempo - praktycznie cały powrót z prędkością 27-28 km/h. Jeszcze kawałek odprowadziłem Macieja, żeby zrobić kilka dodatkowych kaemów więcej i wróciłem do rezydencji letniej. A ponieważ Asia pojechała z dziewczynami na wycieczkę to po uzupełnieni braków w cukrze i mikroelementach ;) ruszyłem im na spotkanie...