Kolejne kilometry...

Środa, 27 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 5

...żeby wyrobić miesięczną założoną normę. Tysiąc w miesiącu właśnie pękł. Trasa nietypowa bo z Poznania do Pobiedzisk po tylko żeby wrócić z powrotem do Poznania przez Wierzonkę i Kicin, żeby odebrać auto służbowe, które posłuży mi do jutrzejszego wyjazdu... czyli typowe dla nas szacher-macher.
W Wierzonce spotkałem zapuszkowanego Grigora, ale się nie zatrzymał... samochodziarze już tak mają ;)
Kategoria Do pracy

| 15:09 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Nie wiem czy logiczne, ale zrozumiałe ;)
| 14:49 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Ładne traski. Ja się ostatnio zastanawiałem czy praca nie jest pretekstem do jazdy do niej na rowerze. (Nie wiem czy to zdanie jest do końca logiczne).
| 19:57 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Jeszcze trochę i będziesz kręcił w tym roku więcej kmów niż ja. A myślałem że się nie da ;).
| 18:59 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj No jak do dziewczyny to jesteś zwolniony :D.
Z tymi średnimi to bez przesady - jakbyś pojechał z nami to wyzwoliłoby to w Tobie pokłady energii o której nawet nie przypuszczałeś że ją masz... a potem to by Cię nogi napierdalały ;D
| 18:43 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Tak tak Marcinie - musisz mi wybaczyć nie zatrzymanie się, ale pozwól że się wytłumaczę: a więc skręt w tamtym miejscu spowodowałby wjechanie, albo do rowu albo w jakąś kupę gnoju, a jechałem do ładnej dziewczyny i wiesz.....wolałem nie ryzykować :-)))
Ale ładnie Ci światełkami mignąłem :-) a poznałem Cię po srebrzystym sztywniaku na czole :-)
Kozackie średnie teraz kręcisz...ja bym nie dał rady z Tobą jechać :-S

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emchl