Rekordowo drogą 4 powiatów

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 2

W swoje urodziny po dniu przerwy zainspirowany czasówką na TdF ruszyłem na swoje kryterium. W sumie plan był taki, żeby pokręcić spokojnie, bo jutro jadę z Marcinem i jego stuningowanym bolidem, niestety noga chciała inaczej :D
Jakoś tak dobrze jechało się w kierunku Czerniejewa, wiaterek był korzystny, tak więc po rozgrzaniu mięśni właściwie całą drogę jechałem w granicach 33-36. W Czerniejewie miałem średnią 31,6 postanowiłem więc dokręcić do 32 - po 20 km w okolicy Grabów osiągnąłem zamierzony cel. Tak więc na odcinku 20 km miałem średnią o jakieś 17 km/h niższą od Bradleya :D. Na swoje usprawiedliwienie mogę podać tylko to że za jego rowerek można by kupić co najmniej ze 40 moich. No i nie mam lemondki :D
Moje nogi, moje sliki i moja średnia © Z3Waza

Dalej już bez kontrolowania średniej, co nie znaczy że nie dynamicznie. Po skręcie w Gieczu na Klony tradycyjnie pod wiatr co nie przeszkadzało jechać wciąż powyżej 30. Dzień odpoczynku i poprzebywanie z Żoną daje cudowne efekty ;D